Muscleduck
Well-known member
Mijn rechtstreekse buren ken ik en heb ik goede contacten mee. De ene kant is de vrouw ne collega van mijn vrouw ook. Met dat koppel ook al een paar keer staan zeveren. Toffe mensen. De andere kant is ne zelfstandige, ook wel ne sympathieke. Een huis verder woonde tot vorige week een heel oud madammeke. Daar ben ik ook een paar keer geweest. Ene keer heeft ze mij gebeld omdat haar tv bakske achter de chauffage was gevallen 
Nog andere buren tegenover ons ben ik ook eens mee gaan praten, maar die zijn ondertussen verhuist. Zij was echt een hele vriendelijke. Tijdens de verbouwingen stond die ineens naast mij in mijn garage en zei ze "Ik heb wafels gebakken, ook goesting?"

Nog andere buren tegenover ons ben ik ook eens mee gaan praten, maar die zijn ondertussen verhuist. Zij was echt een hele vriendelijke. Tijdens de verbouwingen stond die ineens naast mij in mijn garage en zei ze "Ik heb wafels gebakken, ook goesting?"

.
.
Die vriendin zie je vrijwel nooit, maar als je ze ziet, is het met een dikke plamuurlaag oranje foundation op haar gezicht terwijl ze op haar step - die zeker 50 gaat - in alle haast in de richting van Antwerpen-centrum rijdt.