Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zullen er het hart van in zijn.Dat was niet verkeerd, maar die gespierde vrouwen zijn voor de rest toch niet mijn ding![]()
Denk je echt dat ze hier meelezen?Ze zullen er het hart van in zijn.
Dat ga je pas weten als je eens rustig aan het kajakken bent en als je plots lappen krijgt van de peddel van een vrouw in een kajak.Denk je echt dat ze hier meelezen?

.T zal wel zijn, op Hanne Claes na wrsch de heetste die in twee seizoenen gepasseerd isNatalia heet vinden![]()
.Gij spoort niet.T zal wel zijn, op Hanne Claes na wrsch de heetste die in twee seizoenen gepasseerd is.
Ze zoeken nog volk in het topic van psychisch welzijn.T zal wel zijn, op Hanne Claes na wrsch de heetste die in twee seizoenen gepasseerd is.
3 van de 7, monkeybars was hetzelfdeNatalia ge zijt een hejete bees. En Kempen boven.
Voila vanaf nu altijd in angst alleen op t straat want die geeft mij los slaag als ze wilt.
Nee, den Helmut was ongetwijfeld goed voor zijn leeftijd maar meh. Natalia 4 vd 7 onderdelen beter maar het 'verkloot' door het lopen, spijtig, want monkeybars, roeien, schieten, fietsen was zeker niet slecht... .
T zal wel zijn, op Hanne Claes na wrsch de heetste die in twee seizoenen gepasseerd is.
Ik zal het haar laten weten!Gij spoort niet.
Hij had klikpedaal, nu ja anders krijg je dat dood punt niet overwonnen natuurlijk. Maar wel sterk ja, ook roeien op 1 been was straffe kostAmai, dat fietsen op 1 been. 300w quasi continu!
Morgen een gymnast, die gaat volgens mij de monkey bars records breken. Klein en enorm gespierd.
Bij dat roeien vroeg ik me wel af hoe zwaar dat moet zijn op uw rugspieren. Je moet toch heel de tijd compenseren op 1 schouder om recht te trekken. Lijkt me echt heel zwaar.Hij had klikpedaal, nu ja anders krijg je dat dood punt niet overwonnen natuurlijk. Maar wel sterk ja, ook roeien op 1 been was straffe kost
Kuiten zal wss van trekken zijn, je moet dat echt wel apart trainen (single leg efforts)Bij dat roeien vroeg ik me wel af hoe zwaar dat moet zijn op uw rugspieren. Je moet toch heel de tijd compenseren op 1 schouder om recht te trekken. Lijkt me echt heel zwaar.
Nu, hij laat vooral zien dat een paralympiër in zijn discipline heel sterk kan zijn, maar in andere disciplines wel tegen hindernissen aanloopt (ook logisch). Het viel me wel op dat zijn been "anders" gespierd is dan bij klassiekere wielrenners. Niet zo de dikke bovenbenen, smalle knieën en dan terug stevige kuiten, maar eerder gespierd van boven tot onder.