De Container Cup 2021

De Container Cup 2021

Wat een beest! Toffe pee idd. Kende hem eigenlijk enkel van naam.

Croenen had ik gisteren toch ietsje beter verwacht. Vooral op de monkey bars was het maar mager

Amai, die Jean-Marc toch wel van verschoten. Ik ken hem niet, maar hij leek me geen extreem bovenlichaam ofzo te hebben, maar die monkeybars en bench press ging toch wel vlot.

Ook wel heel aangename mens, vond ik :D

Denk je echt dat ze hier meelezen?
Dat ga je pas weten als je eens rustig aan het kajakken bent en als je plots lappen krijgt van de peddel van een vrouw in een kajak.

Tenzij je daarvoor foto's genomen hebt van haar borsten want dan zal dat eerder de reden zijn. :unsure:

Natalia ge zijt een hejete bees. En Kempen boven.

Voila vanaf nu altijd in angst alleen op t straat want die geeft mij los slaag als ze wilt :unsure: .

Nee, den Helmut was ongetwijfeld goed voor zijn leeftijd maar meh. Natalia 4 vd 7 onderdelen beter maar het 'verkloot' door het lopen, spijtig, want monkeybars, roeien, schieten, fietsen was zeker niet slecht... .

Natalia ge zijt een hejete bees. En Kempen boven.

Voila vanaf nu altijd in angst alleen op t straat want die geeft mij los slaag als ze wilt :unsure: .

Nee, den Helmut was ongetwijfeld goed voor zijn leeftijd maar meh. Natalia 4 vd 7 onderdelen beter maar het 'verkloot' door het lopen, spijtig, want monkeybars, roeien, schieten, fietsen was zeker niet slecht... .
3 van de 7, monkeybars was hetzelfde
Schieten en golf maakt leeftijd geel hol uit natuurlijk (nou ja vanaf 85 als je wat begint te bibberen mss)
T zal wel zijn, op Hanne Claes na wrsch de heetste die in twee seizoenen gepasseerd is :coolbrows:.

Gij spoort niet.
Ik zal het haar laten weten!

Goede prestatie toch van Helmut. Toch al een zekere leeftijd. Die man is zeker nog wel in shape. Zeker als je weet dat het golfen en het schieten dramatisch waren.

Maar dat zingen... :unsure:

Amai, dat fietsen op 1 been. 300w quasi continu!

Morgen een gymnast, die gaat volgens mij de monkey bars records breken. Klein en enorm gespierd.

Amai, dat fietsen op 1 been. 300w quasi continu!

Morgen een gymnast, die gaat volgens mij de monkey bars records breken. Klein en enorm gespierd.
Hij had klikpedaal, nu ja anders krijg je dat dood punt niet overwonnen natuurlijk. Maar wel sterk ja, ook roeien op 1 been was straffe kost

Hij had klikpedaal, nu ja anders krijg je dat dood punt niet overwonnen natuurlijk. Maar wel sterk ja, ook roeien op 1 been was straffe kost
Bij dat roeien vroeg ik me wel af hoe zwaar dat moet zijn op uw rugspieren. Je moet toch heel de tijd compenseren op 1 schouder om recht te trekken. Lijkt me echt heel zwaar.

Nu, hij laat vooral zien dat een paralympiër in zijn discipline heel sterk kan zijn, maar in andere disciplines wel tegen hindernissen aanloopt (ook logisch). Het viel me wel op dat zijn been "anders" gespierd is dan bij klassiekere wielrenners. Niet zo de dikke bovenbenen, smalle knieën en dan terug stevige kuiten, maar eerder gespierd van boven tot onder.

Kopecky zeer proper seg :thumb: . Ik had persoonlijk niet gedacht dat er nog een vrouw Delphine ging kloppen en na Broeckx die er zeer dichtbij zat nu Kopecky vlotjes beter. Wat een armen ook, denk dat er veel mannelijke coureurs daar niet aankomen (uiteraard voor klimmers is dat ook niet de bedoeling bv ik weet het).

Vromant ook sterk jawadde, dat fietsen en roeien met één been... .

Edit: Kopecky over de twee seizoenen 16de, laat daar toch heel wat mannelijke topsporters achter zich... :thumb: .

Bij dat roeien vroeg ik me wel af hoe zwaar dat moet zijn op uw rugspieren. Je moet toch heel de tijd compenseren op 1 schouder om recht te trekken. Lijkt me echt heel zwaar.

Nu, hij laat vooral zien dat een paralympiër in zijn discipline heel sterk kan zijn, maar in andere disciplines wel tegen hindernissen aanloopt (ook logisch). Het viel me wel op dat zijn been "anders" gespierd is dan bij klassiekere wielrenners. Niet zo de dikke bovenbenen, smalle knieën en dan terug stevige kuiten, maar eerder gespierd van boven tot onder.
Kuiten zal wss van trekken zijn, je moet dat echt wel apart trainen (single leg efforts)

Terug
Bovenaan