De frituur

Godverdomme lees hier net een artikel in de krant: “de snack Cupido”, nen valentijnsspecial ofzo.
Frieten, stoofvleessaus, warme krieken, mayo en een frikandel in de vorm van een hart.
Alsof het nog niet erg genoeg kan, lanceren ze tegelojk de valentijnsburger met, jawel u kon het al raden, fokin krieken.
Op TikTok krijg ik regelmatig reclame over een "Roodkapje". Een boulet met warme krieken 🤮

Volgens mijn broer:

- blauwe frituur
- frites unique

In die volgorde. En als ik iemand vertrouw in zijn oordeel is het hem wel. Ook een Poeperman uiteindelijk eh
Blauwe frituur was idd zeer goed. Te lang geleden om nu nog te kunnen oordelen. Maar kon er wel soms druk zijn (is niet zo groot).

De Blauwe Frituur is idd wel deftig, ook een zaakvoerder aan wie je het succes wel gunt. Maar het zit midden in een studentenbuurt, dus het kan wel erg druk zijn.

Gezichtsbedrog dan door de mayo kwak en viandel die maar in een beperkt aantal delen is gesneden.

bakje ziet er ook niet zo diep uit :unsure:
Gezichtsbedrog idd want het was toch een ferm pakske frieten. Zelfs niet volledig opgekregen en die kippenvleugels hadden natuurlijk prioriteit.

Laatst bewerkt:
Is de Mexicano pikanter geworden? Is nu de 3e keer dat dit met opvalt (verschillende frituren).
Tijdens mijn laatste (triestige) frituurbezoek gezien dat er een gewone is en een pikante. De pikante is echt wel een PAK pikanter. Kan natuurlijk ook zijn dat ze een wit product verkopen.
Ik ben net eens gaan zoeken en er is van de echte Mexicano geen pikante variant, dus ik heb ook het wit product gekregen in dat geval.

Terug
Bovenaan