De frituur

snijden lijkt me toch veel werk.

wij hadden vroeger zo'n toestel, waar je een geschilde aardappel in moest steken, en dan via een hefboom systeem moest duwen, en daar kwamen dan frieten uit (via zo'n rooster).

zouden de frituristen het niet eerder zo doen?
Ik neem aan dat hij dat bedoelt met 'vers snijden', geen enkele friturist kan de lading frieten aan als hij ze snijdt met een patattenmes, of het zou er héél slecht moeten draaien. Ik denk wel dat de meerderheid van de frituristen zijn frieten gesneden en diepgevroren aankoopt, kosten/baten veel efficiënter.
 
Ik neem aan dat hij dat bedoelt met 'vers snijden', geen enkele friturist kan de lading frieten aan als hij ze snijdt met een patattenmes, of het zou er héél slecht moeten draaien. Ik denk wel dat de meerderheid van de frituristen zijn frieten gesneden en diepgevroren aankoopt, kosten/baten veel efficiën
Voorgeschilde patatten en zelf snijden zie je ook wel vaak.
 
Terug
Bovenaan