De frituur

Kzen onlangs no de kesmet geweist wo ze ne friture hadden van m'n 2 dikke enorme bouletten. Kgon do binnen mè te vrouge wa ze zoal emme

Friturist: huisbereide champignonkroket, warme kriekensaus, skinny snacks met verse guacamole of hummus "want met skinny snacks komen we tegemoet aan klanten die wat bewuster bezig zijn met hun voeding" :unsure: "Onze frituur staat voor comfort food, lekker en bevredigend" :unsure: :unsure:

"het ienige da hier vanavond zal bevredigd worden is a zus pé, nadat ze 4 kie m'n liefdescervela heeft bereden". "Kan toch nie da ge me dane brol hie succes hebt ket"? Wa valt er ier te zuipen fieu"?

Friturist: gluhwein, bubbeltea, vittel, s

"y a-t-il aussi quelque chose pour les hommes ket"? Kgon hier noste joer ne kie zelf ne frituur open doen die zal refereren naar onze Belgische fritgeschiedenis met enkel de authentieke traditionele vlezekes comme il se doit, we gon zien wie er het meest succes zal emme kluutzakske"

Kheb dan maar van de miserie enkel frieten gepakt zonder saas want khad goesting in mayonaise mo ze hadden enkel maar truffelmayonaise:angry:. Frieten waren okayish ma kon beter, om af te sluiten heb ik de zogenaamde "friturist" wat terecht zitten te verwensen vo "fils de pute, "je baise ta sœur", "bedezaieker", "schieve lavabo", "scheile napoleon", "smaulentrekker" and last but not least..."landsverrader!" Om me vervolgens totaal aangeslagen terug te trekken in ne bruine volkscafé in den Dansaert waar ik m'n verdriet wegspoelde met een 37 tal bières Bruxelloises, al mijmerend en sakkerend " crois moi quand je te dis que le monde part en couilles mes chers frietvrienden":headshake:

Laatst bewerkt:
Kzen onlangs no de kesmet geweist wo ze ne friture hadden van m'n 2 dikke enorme bouletten. Kgon do binnen mè te vrouge wa ze zoal emme

Friturist: huisbereide champignonkroket, warme kriekensaus, skinny snacks met verse guacamole of hummus "want met skinny snacks komen we tegemoet aan klanten die wat bewuster bezig zijn met hun voeding" :unsure: "Onze frituur staat voor comfort food, lekker en bevredigend" :unsure: :unsure:

"het ienige da hier vanavond zal bevredigd worden is a zus pé, nadat ze 4 kie m'n liefdescervela heeft bereden". "Kan toch nie da ge me dane brol hie succes hebt ket"? Wa valt er ier te zuipen fieu"?

"y a-t-il aussi quelque chose pour les hommes ket"? Kgon hier noste joer ne kie zelf ne frituur open doen die zal refereren naar onze Belgische fritgeschiedenis met enkel de authentieke traditionele vlezekes comme il se doit, we gon zien wie er het meest succes zal emme kluutzakske"

Kheb dan maar van de miserie enkel frieten gepakt zonder saas want khad goesting in mayonaise mo ze hadden enkel maar truffelmayonaise:angry:. Frieten waren okayish ma kon beter, om af te sluiten heb ik de zogenaamde "friturist" wat zitten te verwensen vo "fils de pute, "je baise ta sœur", "schieve lavabo", "scheile napoleon", "smaulentrekker" and last but not least..."landsverrader!" Om me vervolgens totaal aangeslagen terug te trekken in ne bruine volkscafé in den Dansaert waar ik m'n verdriet wegspoelde met een 37 tal bières Bruxelloises, al mijmerend en sakkerend " crois moi quand je te dis que le monde part en couilles mes chers frietvrienden":headshake:
Vintoch machtige kerel é gie.

Tranen van 't lachen die zouter smaken dan de frieten bij mijn stamfrituur godverdomme.

Ma kerel. Die frieten zien er zot lekker uit. Uw vlees die aan 't tieren is tijdens het verdrinken in de saus. Uw wachtpilske. Alles kan hier afgevinkt worden. Ge hebt zelfs dezelfde vorken als wij! Ik zie met plezier dat ongebakken ding door de vingers. Elk z'n goesting, maar naar een frituur gaan om iets 'niet in het vet' te bestellen vind ik vreemd. Dat is hetzelfde als een condoom aandoen tijdens het vrijen met uw vrouw of een koude glühwein bestellen op een kerstmarkt.

Toch een perfecte 6 op 7!
Die kou boulet zorgt voor een goeie afwisseling, maar ik snap waarom ge het liever gefrituurd hebt!
Die frieten zijn ook écht lekker, ik heb godverdomme al terug goesting.

Kheb dan maar van de miserie enkel frieten gepakt zonder saas want khad goesting in mayonaise mo ze hadden enkel maar truffelmayonaise:angry:. Frieten waren okayish ma kon beter, om af te sluiten heb ik de zogenaamde "friturist" wat zitten te verwensen vo "fils de pute, "je baise ta sœur", "schieve lavabo", "scheile napoleon", "smaulentrekker" and last but not least..."landsverrader!" Om me vervolgens totaal aangeslagen terug te trekken in ne bruine volkscafé in den Dansaert waar ik m'n verdriet wegspoelde met een 37 tal bières Bruxelloises, al mijmerend en sakkerend " crois moi quand je te dis que le monde part en couilles mes chers frietvrienden":headshake:
@Beffer in actie:

Na een kleine maand nog eens om frieten geweest. Geen foto's kunnen trekken omdat mijn vriendin haar deel al had gepakt en ik graag een foto van alles samen wou.

zoals altijd: kleintje, middel, viandel, Amsterdamse kaasballetjes en een boulet.

Iets avontuurlijker: een crizzly (goed voor 1 keer, heel duur ook voor wat het maar is - 5,20) en een gratis bicky friq (goed voor 1 keer, voorkeur voor de bicky met het luchtigere broodje en de niet bijeengekrampte sauzen).

Na mijn terugkeer ook mijn eerste keer tot de frituur wedergekeerd. Begonnen met een Mexicano en dat smaakte enorm. Die werd dan gevolgd door een goeie grizzly, de ajuin was ook nog goed sappig. Daarna afgesloten met een vuurvreter. De friet zelf gegeten met Dallas saus.

Hier is ‘t vanavond ook weer van da, we gaan opnieuw het zwin deur de bjeten joagn.
Straks om 15u al beginnen aan den aperitief, dus t zal grote honger zijn.
Heb wel eens zin in iets anders (normaal gezien altijd een bicky, mexicano en afwisselend een boulet- of jagersworst special).

Iemand aanraders?

Hier is ‘t vanavond ook weer van da, we gaan opnieuw het zwin deur de bjeten joagn.
Straks om 15u al beginnen aan den aperitief, dus t zal grote honger zijn.
Heb wel eens zin in iets anders (normaal gezien altijd een bicky, mexicano en afwisselend een boulet- of jagersworst special).

Iemand aanraders?
Curryweust spéciale, ne kalkoenstick of ne bruine playboy smaken zeer goed af na het zuipen copain :drool:

(Hopelijk word ik nie geband) maar wat is een broine playboy niffo?

Dag mede-frietofielen,

Gisteren was het weer de favoriete dag van de week!

Ben gestart met elke keer een ander vleesje te testen, gisteren was het aan de Ghaky, viel eigenlijk goed mee. De stoofvleessaus was uitgelopen, daarmee al helemaal op de frieten gedaan, frieten waren wel perfect gebakken!

De cervela die enkel over de lengte was doorgesneden vond ik wel raar, liever ook in stukjes.

IMG_9837.jpeg

Ja godverdomme. Ga eens vragen of ze da hebben

Dag mede-frietofielen,

Gisteren was het weer de favoriete dag van de week!

Ben gestart met elke keer een ander vleesje te testen, gisteren was het aan de Ghaky, viel eigenlijk goed mee. De stoofvleessaus was uitgelopen, daarmee al helemaal op de frieten gedaan, frieten waren wel perfect gebakken!

De cervela die enkel over de lengte was doorgesneden vond ik wel raar, liever ook in stukjes.

Bekijk bijlage 36655
Man, das een goed idee ! Ik ga alfabetisch de lijst beginnen afgaan id frituur

Terug
Bovenaan