Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Op zen best met een streep samourai en spicy ketchup er overSinds lang nog eens een spicy viandel gepakt. Beter dan ik me herinnerde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zen best met een streep samourai en spicy ketchup er overSinds lang nog eens een spicy viandel gepakt. Beter dan ik me herinnerde.
Fack die frieten zien er perfect uit
Enkel ketchup?

Normaal stoofvleessaus met bruine Westmalle maar bij aankomst thuis besefte ik dat ik iets vergeten bestellen wasEnkel ketchup?
Edit: en zoals hierboven gezegd: perfect gouden frieten![]()
.Oei ja, nu je het zegt. Dat is geen ketchupNormaal stoofvleessaus met bruine Westmalle maar bij aankomst thuis besefte ik dat ik iets vergeten bestellen was.
Daarom sticky korean bbq saus.
Frieten zijn echt perfect, deze frituurman kent z'n vak.

Als je moeiteloos 4 stuks kunt verwerken ga je er wel 5 bestellen zeker?Vanavond is t hier ook van da. De eerste bestelling van 2025
Straks grote wandeling doen zodat ik moeiteloos 4 stukken vlees naar binnen kan knallen gvd

Bicky telt als 2 vlezekes. Job well done.Middel
Bicky zonder augurk
Frikandel special
Boulette special
Viandel
Potje mayo
Potje joppie
Potje mammoet saus
Terug goesting in friet, merci eMiddel
Bicky zonder augurk
Frikandel special
Boulette special
Viandel
Potje mayo
Potje joppie
Potje mammoet saus
Hier is dat bijna altijd zo op zaterdag.Een portie fritjes, weliswaar zonder de traditionele vlezekes, maar wel met keuze vol-au-vent/ballekestomatensaas/stoofvleessaas.
Ik ga voor de ballekes met tomatensaas. Ge zou zeggen, is maar gewone frit, maar fritjes komen van de frituur in ossenvet gebakken. Zal smaken![]()
En de heer zei "wanneer de nood aan friet het hoogst is zal u zichzelf met de pot vereenzelvigen"Mannen, problemen hier! Ongelofelijk veel goesting in frituur maar de mijne is gesloten. Enige alternatief is naar de slechte frituur te gaan waarvan ik elke keer op de pot zit.
Wat nu gedaan![]()
Ziet er allemaal goed uit, jammer dat die berepoot bijna echt terug poten krijgt.De laatste van 2024, ik beloof het
Bekijk bijlage 36838
Groot
Stoofvleessaus
Verse tartaar
Bicky
Ambiorix (veel te licht gebakken, sheez)
Vuurvreter
Gelukkig morgen voor de tweede dag op rij 100km op de gravelbike met Ghent Festive500. Woppa
En euhm, gelukkig nieuwjaar eh mannen!
Als ik stoofvlees maak en ik wil daar frieten bij ga ik ook gewoon langs 't frituur. No shame in that.Een portie fritjes, weliswaar zonder de traditionele vlezekes, maar wel met keuze vol-au-vent/ballekestomatensaas/stoofvleessaas.
Ik ga voor de ballekes met tomatensaas. Ge zou zeggen, is maar gewone frit, maar fritjes komen van de frituur in ossenvet gebakken. Zal smaken![]()
Mannen, problemen hier! Ongelofelijk veel goesting in frituur maar de mijne is gesloten. Enige alternatief is naar de slechte frituur te gaan waarvan ik elke keer op de pot zit.
Wat nu gedaan![]()