De frituur

BEGINT NI EH
Het is een combo van lichtinval en ik die altijd een saté bien cuit vraag.
En je bent niet de enige want bij 2 van mijn frituren vragen ze bij de online bestelling ook of ie gewoon of hard gebakken moet zijn.

Het aantal keuzes dat je soms hebt bij het kiezen van vlezekes toont toch aan welke mooie cultuur dat toch is die wij hebben. :love2:

Even een bedanking voor al diegene die de Paseo hadden aangeraden. Vrijdagavond daar binnen gestoven. Kon nauwelijks er nog bij maar de verwachtingen waren hoog dus even wachten namen we er met plezier bij. Paar locals aan een tafeltje die daar de wachtpinten hadden omgedoopt tot wachttrappisten al heb ik hun geen frieten zien eten maar wel verschillende vloeibare boterhammen heb zien binnen gieten. Misschien een lokaal fenomeen dat de plaatselijke frituur ook het plaatselijk café is.
Ander tafeltje zat een gezin te eten waarbij de jongste dochter Macaroni had besteld :eek: :help:
Maar genoeg gezeverd: Frietjes waren dik in orde, bicky kon wel wat beter, bediening vlot maar kon wel wat sneller (tegenover onze plaatselijke frituur).
Sorry geen foto wegens teveel honger

echt een klote frituur binnen gestapt (voor eerst en laatst)

op de website stond: vispannetje 20 euro.
ik dacht AHA ik zal es mn vrouw mee krijgen naar de frituur.
Op hun borden achter de vitrine stond al meteen vispannetje 24 euro. Op de kasticket was het al 26 euro !!
Ik zei tegen die eikel "amai mn vrouw zal die maar beter rap binnen spelen zeker, of tis straks 30 euro?"

"Prijs indexatie vanaf 1 februari meneer, beetje respect voor de ondernemer graag".

Dan ikke: "bicky frietje 10 euro". Ik dacht ah dat zal iets van een mitrailette zijn zeker, ok ik neem dat.

Komt die vent daar af met een klein bakje frietjes, met de bicky sausen op de frietjes, en een losse, kale, miezerige schijf hamburgervlees er naast ! (niet eens original bicky, een cheap knock off )

WTF. wat is daar de bedoeling van??

Dan kan je evengoed een kleintje met ketchup vragen (+-4 euro), en een losse bicky burger (4.5euro +- )
Dan kom je nog goedkoper uit, en heb je méér.

degoutant plaatske, mij zien ze daar nooit meer.
Paljassen.

echt een klote frituur binnen gestapt (voor eerst en laatst)

op de website stond: vispannetje 20 euro.
ik dacht AHA ik zal es mn vrouw mee krijgen naar de frituur.
Op hun borden achter de vitrine stond al meteen vispannetje 24 euro. Op de kasticket was het al 26 euro !!
Ik zei tegen die eikel "amai mn vrouw zal die maar beter rap binnen spelen zeker, of tis straks 30 euro?"

"Prijs indexatie vanaf 1 februari meneer, beetje respect voor de ondernemer graag".

Dan ikke: "bicky frietje 10 euro". Ik dacht ah dat zal iets van een mitrailette zijn zeker, ok ik neem dat.

Komt die vent daar af met een klein bakje frietjes, met de bicky sausen op de frietjes, en een losse, kale, miezerige schijf hamburgervlees er naast ! (niet eens original bicky, een cheap knock off )

WTF. wat is daar de bedoeling van??

Dan kan je evengoed een kleintje met ketchup vragen (+-4 euro), en een losse bicky burger (4.5euro +- )
Dan kom je nog goedkoper uit, en heb je méér.

degoutant plaatske, mij zien ze daar nooit meer.
Paljassen.
Waar was dat?

ergste van al is:

de smerige lure trick die op mijn bewustzijn werd toegepast, zodat ik er ben binnen gestapt:

hint: vlag :help:

(overigens, wat een kemel van jewelste, om de frituur aan de achterkant van je huis/straat te zetten ?!
Je moet een privé wegel in rijden om het te weten / er te geraken)

should 've smelled this booby trap from miles ahead :wallbash:

Laatst bewerkt:
Zo beste friet maniakken wel niet de BG norm , maar soit , het heeft me frietfestijn niet bedorven .
Deze middag pitta mix met looksaus en bak friet met mosterd .Delicious .

Godver ik wil die boerenfriet van den Appel gaan proberen. Friet met gebakken gehakt, gestoofde rode ui, een spiegelei en pikante saus.

Terug
Bovenaan