De frituur

Godver ik wil die boerenfriet van den Appel gaan proberen. Friet met gebakken gehakt, gestoofde rode ui, een spiegelei en pikante saus.

Voordeelverpakking 384 rollen 12x24 stuks Scottex Complete Clean dankt u!

ma ziet dat af :love:

supertje.jpg

Vantweekend nog eens zelf stoofvlees gemaakt met een goed zenuwstukje van de plaatselijke hoeveslager gedrenkt in een Abt 12. De frietpatatjes gebakken in ossewit en een witloofslaatje. Dat is toch beter dan de frituur...

Vantweekend nog eens zelf stoofvlees gemaakt met een goed zenuwstukje van de plaatselijke hoeveslager gedrenkt in een Abt 12. De frietpatatjes gebakken in ossewit en een witloofslaatje. Dat is toch beter dan de frituur...
Zeker da een stuk ossenhaas en zo .En daarnaast frituur kost een kwestie van een evenwichtige levensstijl .

Voordeelverpakking 384 rollen 12x24 stuks Scottex Complete Clean dankt u!

Wij op een jaar 2 a 3 pakken van elk 6 rollen . Een kwestie van op een ander te kakken .

Zo beste friet maniakken wel niet de BG norm , maar soit , het heeft me frietfestijn niet bedorven .
Deze middag pitta mix met looksaus en bak friet met mosterd .Delicious .
Slappe frieten van de pitta! BUITEN!

Is wel echt nice. Bij IKEA kan je zoete mosterd krijgen. Echt goed op hun halfgebakken friet.
Slappe frieten van den IKEA! BUITEN!

Beter dan de frituur? Verkeerd topic kameraad, BUITEN!!

Mods mogen iets strenger optreden imo. Voor we het weten komt er hier ene af met zelf gesneden zoete aardappelfrieten uit de airfryer omdat dat gezonder is.

Serieus ontspoort hier. Herpakt udr!

Gisteren tijdens een lastige maandag stuurt vrouwlief berichtje: "schattie, ik ga vanavond koken, waar heb je zin in?" Dat was rond de middag en ik stuurde terug: "maakt niet veel uit, doe maar iet". We waren nog maar halverwege de dag en ik had nog courage.
Naar het einde van de werkdag kreeg ik een fotootje, zag ik daar een of ander veggie gerecht met allerlei exotische groenten erbij.
Moed zakte meteen door mijn schoenen.
Antwoord gestuurd: 'oh ziet er lekker uit, maar ik zal wat langer moeten werken en heb momenteel nog niet veel honger'.
Weet wel ... leugentje om bestwil want bibi zat al om kwart voor 4 in een of ander oude zakken café, de maandag aan een ongezond tempo met stella's aan het doorspoelen.
Enige respectabele tijd later, met dit topic vers in het geheugen , deur van het frituur opengestampt.
Voor een of andere bizarre reden wil ik altijd een mexicano bij de standaard bestelling als ik gezopen heb. Zo geschiede!
Bon , met de staart tussen de benen naar huis , nadenkend over mijn excuus om dat konijnevoer links te laten liggen.
Staat ze daar in de keuken terwijl ik vol enthousiasme binnen kom, hier en daar een haperingske in de fijne motoriek van de ene voet voor de andere te plaatsen.
"ssssjatiie, ik ben thuissj" (ik lispel blijkbaar na enkele pilzen)
Haar facade trok direct richting een semi geirriteerde blik. Dacht: kga ze hier eens goe binnendoen, alles klaar.
Het mexicano boertje die daarop volgende, ongecontroleerd, deed den boel ontploffen natuurlijk.
Ne klets tegen mijn kaak & ze stoof naar buiten.
Bon ja, als ze dat niet kan snappen dan past ze niet bij mij. Direct beginnen google'n hoe onze eigendommen best te verdelen.
25tal minuten laten komt ze terug binnen met een plastic zakje in de hand

JAWEL : FRIETEN!

Nadien nog haar restjes naar binnengewerkt, tussen de mexicano oprispingen door.
Topwijf :)

(kheb wel niet meer gemogen eenmaal in bed :headshake:)

Yup, ma kheb er net voor de presentatie ne bevroren viandel erop gelegt en het probleem was opgelost. Beffer junior houdt niet van de koude
Ging anders wel handig zijn om zaken tijdens je presentatie te kunnen aanwijzen zonder je handen uit je zakken te halen.

Terug
Bovenaan