Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van ons heeft het goedgekeurd. Wij gaan de volgende lunchdate bij homeoffice een frietjen gaan steken in den Appel en vervolgens in de namiddag niks meer doen wegens te dempig.![]()
kind 2 nu de griep, nummer 1 was net genezen.Da ist he! Om 08u14 komen posten op een forum over de frietbestelling die je gaat bestellen later op de dag.Straks frieten!
Ik denk dat ik vandaag ga voor: frietjes, joppie, samurai, stoofvleessaus, belcrunch en misschien nog een sito.

Later? exCite kennende heeft om 8u30 gegeten!Da ist he! Om 08u14 komen posten op een forum over de frietbestelling die je gaat bestellen later op de dag.![]()
Binnen 10 jaar gaan onze hartkleppen wel kleppers zijn.Ik ben toch ook telkens onder de indruk van het uur dat sommigen van jullie al aan frietjes denken. Ik kan niet meer doen dan nederig het hoofd buigen en respect tonen. Wat een kleppers!!!
IK werk deeltijds op een dienst van cardiale heelkunde, dus kans zit er dan wel in dat ik jullie mag verwelkomen. Ik zorg er wel voor dat jullie gesoigneerd worden!Binnen 10 jaar gaan onze hartkleppen wel kleppers zijn.
Helemaal offtopic: ik gaf vroeger plasma bij het rode kruis. M'n schoonmoeder ging altijd mee. Normaal heeft dat een doorzichtige gele kleur (een beetje zoals urine). De zak van m'n schoonmoeder had eens een troebel geel/wit kleur waar je niet meer kon doorkijken. Zij had die middag frieten gegeten en de dokter beweerde dat dat het rechtstreeks gevolg daarvan was. Toch wel schrikken dat dat direct effect heeft.IK werk deeltijds op een dienst van cardiale heelkunde, dus kans zit er dan wel in dat ik jullie mag verwelkomen. Ik zorg er wel voor dat jullie gesoigneerd worden!
Frietjes zijn trouwens niet beschikbaar voor patiënten, maar er zijn wel kroketten!
Straks frieten!
Ik denk dat ik vandaag ga voor: frietjes, joppie, samurai, stoofvleessaus, belcrunch en misschien nog een sito.
.Dat zal iemand anders geweest zijn. Ik heb wel eens de combo cocktail, mayo, warme pepersaus en stoofvleessaus gedaan op m'n Julientje.Berepoot in plaats van sitostick, ik had van iemand hier al eens de combinatie joppie en mayonaise gezien en dat was top (@Mr.Anderson denk ik?). Deze keer voor een nieuwe combo gegaan. joppie (de echte), mayo met citroen (boni) en samurai (pauwels), hemelse combo!
En ja, wederom, ik heb nog frieten bijgepakt.
Dat het weer lekker was.
Is inderdaad een boulet in schrijven (waardoor die krokanter is) met te weinig ajuin tussen.Dat zal iemand anders geweest zijn. Ik heb wel eens de combo cocktail, mayo, warme pepersaus en stoofvleessaus gedaan op m'n Julientje.
Ik heb nog nooit zo'n berepoot gegeten. Dat ziet er een boulette in stukken uit met veel te veel ajuin tussen. Vorige week getwijfeld om dat eens te nemen.

@poeperman komt hier eens aan diene pé uitleggen wat een berenpoot/berenhap is zoals je zo goed kon op den meetingk gvdDat zal iemand anders geweest zijn. Ik heb wel eens de combo cocktail, mayo, warme pepersaus en stoofvleessaus gedaan op m'n Julientje.
Ik heb nog nooit zo'n berepoot gegeten. Dat ziet er een boulette in stukken uit met veel te veel ajuin tussen. Vorige week getwijfeld om dat eens te nemen.
Eigenlijk vrij simpel:@poeperman komt hier eens aan diene pé uitleggen wat een berenpoot/berenhap is zoals je zo goed kon op den meetingk gvd
Dit is bij ons ne Spoetnik.Eigenlijk vrij simpel:
Berenhap = hetgene exCite bestelde: boulet in schijven met ui ertussen. Vraag een Ambiorix en je zal geen misverstanden hebben.
berehap en berenpoot is bij ons dan weer het zelfde = crizzly.Berenpoot = Grizzly = spies met schijfjes kippengehakt en ui. Omhuld met een licht pikant deeglaagje.
Ai, 't is andersom.Eigenlijk vrij simpel:
Berenhap = hetgene exCite bestelde: boulet in schijven met ui ertussen. Vraag een Ambiorix en je zal geen misverstanden hebben.
Berenpoot = Grizzly = spies met schijfjes kippengehakt en ui. Omhuld met een licht pikant deeglaagje.
Al de verschillende namen komen door specifieke merknamen blijkbaar.
Correct me if i'm wrong @poeperman
Hier lokaal anders. Maar beperken tot Ambiorix en Grizzly zou de foutenmarge moeten beperken.Ai, 't is andersom.
Berehap = Crizzly
Berepoot = boulet in schijven met zoveel mogelijk ajuin tussen
Zo noemen wij het hier ook. Er komen geen beren aan te pas.Hier lokaal anders. Maar beperken tot Ambiorix en Grizzly zou de foutenmarge moeten beperken.

Nee, 't is Anderson.Ai, 't is andersom.