Goedemiddag beste vrienden van de frituur,
Vrijdag was het mijn hoogdag, alleen thuis en richting de frituur. Eerst de nodige voorbereidingen getroffen om zo weinig mogelijk tijd te verliezen bij het terugkomen.
Dan op naar Alex van ‘t Schuurke, verrassend rustig voor een vrijdagavond rond 19u. Mij gezet met een wachtpintje, mocht ook direct bestellen. Gewone friet, potje stoofvleessaus, een Ribster, een Bicky burger en een potje roze tartaar. Toen had ik keuzestress en ben uiteindelijk voor een Taco gegaan, dat hadden ze vroeger al in de Vaartstraat in Herentals, maar had ik nog nooit gepakt.
Het wachtpintje was nog niet helemaal weggespoeld, of daar was mijn bestelling al. Zetelverwarming passagier op maximum en als een gek tegen 50km/u naar huis.
Daar stond mijn trouwe compagnon mij al op te wachten, in de hoop dat ik genadig zou zijn en iets van mijn bestelling zou delen, zijn staartje al kwispelend, had dit iets te maken met de roze tartaar misschien?
Ik had op die moment echter geen aandacht voor kwispelende staarten, ik had net nog tijd voor de obligatoire foto voordat de frietorgie begon.
Toen dan achteraf de post-friet clarity intrad, moest ik toegeven dat tacos beter door Mexicanen worden gemaakt, en dat ik denk dat
@exCite zijn roze saus lekkerder is dan deze roze tartaar. De Ribster viel wel heel goed mee.
Vol en voldaan heb ik dan nog een avondwandeling gemaakt met de trouwe compagnon, die ook in mijn rijkdom had mogen delen.
Achteraf nog een setje Death Stranding en nog 2 afleveringen van Fallout om deze topavond af te sluiten.
10/10 would recommend.
Bekijk bijlage 38035