De frituur

Dat zal wellicht aan mij liggen, maar wat doet die rode ui in godsnaam op uw frieten?

Raspt er anders nog ne wortel over nu ge toch bezig zijt
Kan perfect in mijn ogen. Niet dat ik voorstander ben van een bijkomstig slaatje bij een frietmaaltijd, maar in ons vorige stamfrituur waren de hamburgers voorzien van verse sla, tomaat en rode ajuin. En nog meer geavanceerde frituren zullen misschien smashburgers aanbieden met jalapeno's en relish.

Wat ik veel betreurenswaardiger vind is het gegeven dat zout op de frieten blijkbaar niet meer zo evident is. Als ge al geen zout meer op de patatten krijgt ... ik ben wel van BeyondGaming hé.

Hier zijn duidelijk een groen en anti-groen kamp aan het ontstaan. Friet brengt heel wat emotie met zich mee!

Hier de laatste 3 bestellingen niets gepost omdat ik wat me-time nodig had met m´n beste vrienden, maar de volgende bestelling serveer ik jullie terug op een onderbelichte foto en zonder groentjes (tenzij die 3 blaadjes sla tussen de burger)!

't Is hier toch altijd iet é.
De ene keer is 't ongezond en begint er ene over BMI. De andere keer ben je een pussy als er wat groen te bespeuren is.

Waar is den tijd dat we één grote broederhood waren. We waren allemaal frietjes in 't zelfde puntzakske. :headshake:

EN DAT IS AL SINDS DIENE BELCRUNCH OP DE MARKT IS, WEETJET

Wortel met friet vind ik nu ook wel raar. Ui met friet is wel lekker.
Heb gezien dat mijn frituur de belcrunch nu ook heeft, maar khad al besteld voor ik het zag, dus volgende keer dat mss eens proberen.

Hier se, geen verse groensels, enkel zure ajuinen en gefrituurde ajuinen!
IMG_1246.jpeg

Dat is 't é, in plaats van te lopen zagen, zelf foto's posten van hoe het dan wel moet.

@Neef Jo Goe gedaan kozen!

Die Ambiorix ook voor de eerste keer besteld afgelopen zondag door die op de foto's te zien passeren. Heel lekker met die gefrituurde ui erbij. Achteraf liep ik er wel bij als een kapotte compressor.

Terug
Bovenaan