De frituur

IMG_9400.jpeg

Frietje, sitostick, bicky burger & viandel. Good stuff!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap niet dat je saus op je frieten besteld om ze thuis op te eten. Na een wilde rit naar huis zit je toch met ranzig wakke frieten?

Dan kan kan je evengoed een bord pasta bestellen met stoofvleessaus en een kwak mayonaise op. Verschil proef je dan niet meer.

Al het fatsoen en friet etiquette is hier zoek. Ik post hier niet veel maar dit moest ik ff kwijt.
Gaat dat hier is gedaan zijn met dat zaaien van verdeeldheid? Mensen kiezen g***erd**me toch zelf of ze hun frieten zompig willen of niet? Fascist!

Tenzij het mensen zijn met veel groenten over hun friet, of analfabeten die een lange hamburger bestellen. Die sturen we allemaal samen op kamp.

Zoals beloofd nog eens een frietjesreport. Kleintje, curryworst, sate goed gebakken en basic burger met mayo en bicky ajuintjes (klik). Heeft gesmaakt, maar niet alles op gekregen en nu mega opgeblazen. En ik viel wel achterover van de prijs, saté is op 2 maand tijd van €4,5 naar €6 gegaan. Prijs van de bestelling was €15,80. Binnenkort kan ik het laatste wat me verbind met de BG plebs ook al niet meer betalen.

Zoveel zin in friet maar wat een teleurstelling.
Ik zag het al bij het binnenkomen, de patron was er niet. Aan de frietbak stond een frietstudent.
Resultaat: slecht gebakken en slappe friet.
Bicky fish werd een fishburger met een blad sla :wallbash: . Ik vroeg alle bickysauzen, ik kreeg er 1 en naast de middel friet lag amper extra friet.
Zoals altijd was de stoofvleessaus wel hemels en uiteindelijk toch blij dat ik nog eens friet gegeten heb.

Zal ik dan maar weer tonen hoe het moet. Speciaal geen americain in zicht voor @poeperman.
1000028500.jpg

Toch maar een extra vleesje naast de bicky burger genomen, schrik dat ik mischien te veel calorieën verbrand had bij het zwemmen waardoor ik op termijn zou beginnen wegkwijnen.

Waar zie jij een curryworst?
Ik dacht dat wij vrienden waren, dik vergist dus.

Ik merk hier wel heel wat commentaar op anderen hun foto´s. Binnenkort is het hier een ´Ge zijt van de frituur als ge´ groep geworden.

Frieten zijn zoals kinderen. Die van uzelf zien er altijd het beste uit, en die van een ander zijn meestal scharminkels. En ik kan het weten want ik heb geen kinderen.

TLDR: Zorg er maar voor dat uw kinderen later curryworst zeggen.

Zal ik dan maar weer tonen hoe het moet. Speciaal geen americain in zicht voor @poeperman.
Bekijk bijlage 39064
Toch maar een extra vleesje naast de bicky burger genomen, schrik dat ik mischien te veel calorieën verbrand had bij het zwemmen waardoor ik op termijn zou beginnen wegkwijnen.
Amai, machtige frieten dit. Waar?

Die bleekscheten van erboven zouden echter de vuilbak in mogen, met of zonder americain.

Miljaar vent zet uw frituur eens wat warmer, de energieprijzen zijn al lang terug gedaald

Ik dacht dat wij vrienden waren, dik vergist dus.

Ik merk hier wel heel wat commentaar op anderen hun foto´s. Binnenkort is het hier een ´Ge zijt van de frituur als ge´ groep geworden.

Frieten zijn zoals kinderen. Die van uzelf zien er altijd het beste uit, en die van een ander zijn meestal scharminkels. En ik kan het weten want ik heb geen kinderen.

TLDR: Zorg er maar voor dat uw kinderen later curryworst zeggen.
Het begint allemaal met een curryworst en als ze wat ouder zijn, komen daar bitterballen bij. Zodra de smaakpapillen echte smaak kunnen waarderen komt er bij de curryworst nog een lekkere klodder vettige mayonaise. Aan de liefhebber om die ook over de bitterballen te doen.

Voor de kinderen met donkere gedachten, kan er aan die curryworst en bitterballen nog ketchup worden toegevoegd.

Bekijk bijlage 39064
Ge zult nog een uur of 3 mogen zwemmen om dat er allemaal af te krijgen.

Het zien er wel goede frieten uit
Ik ga mijzelf belonen met een bezoek aan de frituur als ik onder de 80kg geraak.

Het begint allemaal met een curryworst en als ze wat ouder zijn, komen daar bitterballen bij. Zodra de smaakpapillen echte smaak kunnen waarderen komt er bij de curryworst nog een lekkere klodder vettige mayonaise. Aan de liefhebber om die ook over de bitterballen te doen.

Om het e.e.a. beter te kunnen volgen: wat versta je onder een curryworst.. is dat wat men in Duitsland onder curryworst verstaat of wat in Nederland een frikandel heet?

En trouwens wat is americain? Een saus of een vleeske?

Overigens, mayo & bitterballen, dan verdien je de electrische stoel, dat spreekt vanzelf.

Om het e.e.a. beter te kunnen volgen: wat versta je onder een curryworst.. is dat wat men in Duitsland onder curryworst verstaat of wat in Nederland een frikandel heet?

Overigens, mayo & bitterballen, dan verdien je de electrische stoel, dat spreekt vanzelf.
Ze bedoelen een frikandel, maar noemen het curryworst. Het gaat in dit topic nooit over de Duitse variant.

Americain is in deze context een saus. Ziet er heerlijk uit, is het niet. Een soort andalouse van den Aldi.

Nochtans een lekkere combo, met mayo. Kan natuurlijk niet tippen aan de combinatie met mosterd. En nu ik toch bezig ben, elektrisch is met een K.

Laatst bewerkt:

Nog beter is loempiasaus en een bitterbal. Of zoete mayo.

Terug
Bovenaan