Satékruiden zijn een must op frietjes!
Ik denk hier toch niet alleen zo over, of wel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet slecht, maar imo geen must (itt zout)Satékruiden zijn een must op frietjes!
I like the way you think!Thoughts on belcrunch speciaal?
Ze bedoelen een frikandel, maar noemen het curryworst. Het gaat in dit topic nooit over de Duitse variant.
Americain is in deze context een saus. Ziet er heerlijk uit, is het niet. Een soort andalouse van den Aldi.
Nochtans een lekkere combo, met mayo. Kan natuurlijk niet tippen aan de combinatie met mosterd. En nu ik toch bezig ben, elektrisch is met een K.
ook omdat wat in Belgie preparé heet, in Nederland filet Americain heet
Wuk?Bij ons heer dat voluit ook “filet americain preparé” hé, of “bereide biefstuk”
Bicky rib vragen. Vele beter!Ja, t was van dadde!
![]()
(Nu weet ik weer dat ik geen grote fan ben van een bicky, k was dat vergeten)
Nee ze bedoelen wat overal een lange hamburger zou moeten hetenOm het e.e.a. beter te kunnen volgen: wat versta je onder een curryworst.. is dat wat men in Duitsland onder curryworst verstaat of wat in Nederland een frikandel heet?
+1 voor het bord en gouden vork.Belcrunch speciaal getest en goedgekeurd, volwaardig alternatief voor de boulet speciaal.
Zal niet standaard bij m’n bestelling zitten, maar zal zeker en vast er af en toe in voorkomen!
8,5/10
.Frituur Dampoort in Gent. Doet ook dienst als hotel, dus je zit daar letterlijk tussen de koffie en croissants frieten in uw zatte mik te knallen.Amai die friet ziet er hemels uit.
Als het kon zou ik nu ontbijten met friet maar helaas is er geen enkele frituur open om 8 uur. Echt vreemd.
Frituur Dampoort in Gent. Doet ook dienst als hotel, dus je zit daar letterlijk tussen de koffie en croissants frieten in uw zatte mik te knallen.
Thank me later

Frituur Dampoort in Gent. Doet ook dienst als hotel, dus je zit daar letterlijk tussen de koffie en croissants frieten in uw zatte mik te knallen.
Thank me later

Aan de reviews te zien valt er niet veel te bedanken.Frituur Dampoort in Gent. Doet ook dienst als hotel, dus je zit daar letterlijk tussen de koffie en croissants frieten in uw zatte mik te knallen.
Thank me later

Haha nee, terecht. Maar toch, als de nood hoog is… de vraag was niet welke goeie frituur open is ehAan de reviews te zien valt er niet veel te bedanken.![]()