June
Active member
Haha nee, terecht. Maar toch, als de nood hoog is… de vraag was niet welke goeie frituur open is eh
Bij deze mag je blij zijn als je te brak bent om erheen te gaan.
Wat voor hotel is het eigenlijk, een afwerkplek oid?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee, terecht. Maar toch, als de nood hoog is… de vraag was niet welke goeie frituur open is eh
Nobody knows me like you do...
.Klinkt als dat ie pit nodig heeft.Lijkt dat iedereen dezelfde mening is toegedaan over de belcrunch. Toch gek hé. Ziet eruit als een 10/10. Concept is 10/10. Ervaring is zware meh/10.
Hoe zouden we deze verbeteren? Wat is de missende x factor?
Basis blijft gewoon een minderwaardige Vanreusel product. Het is al half verneukt van de start.Lijkt dat iedereen dezelfde mening is toegedaan over de belcrunch. Toch gek hé. Ziet eruit als een 10/10. Concept is 10/10. Ervaring is zware meh/10.
Ban plzIk vind dat oprecht de slechtste saus ever. Ik heb daar maanden over getwijfeld, en dan een all-in (meteen op de frieten - yolo). Met bakske en al de vuilbak in, dan liever honger![]()
Ela ela, jullie frituristen moeten iets verkeerd doen, bij de mijne is de Belcrunch gewoon top.Lijkt dat iedereen dezelfde mening is toegedaan over de belcrunch. Toch gek hé. Ziet eruit als een 10/10. Concept is 10/10. Ervaring is zware meh/10.
Bicky Friq zorgt wel voor verwarring bij mij... nadat er iemand mij hier in het topic aan had herinnerd een aantal maanden terug, heb ik dat hier ook nog eens besteld, vooral voor old times sake. Alleen, ze kenden dat hier niet. Ik heb hen moeten uitleggen dat dat min of meer gelijk nen Bicky Rib is maar dan met een (net-niet) doorgesneden frikandel.Gisteren een middel met samoerai, rundsbrochette en Obamaburger binnengespeeld. Obamaburger was niets speciaal. Pas achteraf gezien dat ze de belcrunch en bicky friq hadden anders had ik er wel 1 van getest.
Misschien moet ik het toch eens proberen maar ik vrees dat het de Belcrunch van de Bicky burgers is nu 
Bicky Friq zorgt wel voor verwarring bij mij... nadat er iemand mij hier in het topic aan had herinnerd een aantal maanden terug, heb ik dat hier ook nog eens besteld, vooral voor old times sake. Alleen, ze kenden dat hier niet. Ik heb hen moeten uitleggen dat dat min of meer gelijk nen Bicky Rib is maar dan met een (net-niet) doorgesneden frikandel.
Is 't een knappe? Want dan komt het volgens mij door de pinten.En zeg niet dat dat door die pinten komt hé, of ge moogt bij mijn vrouw gaan zitten!
't Zal wel zijn dat het een knappe is.Is 't een knappe? Want dan komt het volgens mij door de pinten.
Komt dat ook door al je pinten?'t Zal wel zijn dat het een knappe is.
Herken ik hier frituur Faluche in Brugge?Gisteren een middel met samoerai, rundsbrochette en Obamaburger binnengespeeld. Obamaburger was niets speciaal. Pas achteraf gezien dat ze de belcrunch en bicky friq hadden anders had ik er wel 1 van getest.
Wel de fout gemaakt om een groot pak te bestellen voor onze kinderen om te delen. Veel te veel friet over.
De bak op foto is een grote

Niet iedere frituur heeft de Obama burger vermoed ikHerken in hier frituur Faluche in Brugge?![]()
Dat en het de doosjes waar alles in zit en het weinige van de tafel dat ik zie doen mij er aan denken. Kom ik daar vaak? Laat ons zeggen toch genoegNiet iedere frituur heeft de Obama burger vermoed ik

in Jabbeke alleszins niet!Niet iedere frituur heeft de Obama burger vermoed ik