Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is voor de female veggies, alternatief van de vleeslight.Wie probeert hem als eerste?
En met welke saus?
Zaterdag mijn lokale frituurheld ontdekt. Den Yves (kan ook een Rudi zijn) geeft zijn bestelling door, met direct 2 wachtpintjes en maakt van zenne teut dat ze vorige week 2 lange hamburgers hadden meegegeven in plaats van 2 platte hamburgers.
Ne man naar mijn hart![]()

Dan sta je daar met een z*k als een priester in het frietkot.Terug van op reis, 3kg afgevallen gvd, ze gaan nie weten wat er hen te wachten staat op zaterdag in dahoerenfrietkot
Volgende keer wakker maken en laten toekijken. Kwestie van dominantie tonen.Vorige week nog een laat hongerken, de jongens lagen al in bed dus die konden mijn slechte manieren niet zien....
rap een pak friet met stoofvlees en mayonaise gaan kopen en voor de tv opgesmikkeld met een pintjen... because I can!
Is gewoon een 1 april grap met uiteraard wat publiciteit voor kamping kitschWie probeert hem als eerste?
En met welke saus?
Wat had ge besteld, waar is die foto, hoeveel wachtpinten.Zaterdag met de bende van 't slaapfeestje naar de frituur getrokken. Is goed mee gevallen, maar godver een frituur is toch al duur om met 8 te gaan eten.
Onze vaste frietjesavond op zondagavond gingen we dan niet laten doorgaan. Zondagavond om 19u30 keek m'n vrouw op een bepaalde manier naar mij en ik had geen enkel woord nodig. Den auto in gesprongen en toch om frieten gereden.
.Hoe anders was dat vroeger, ten tijde van Pluk van de Petteflet toen Aagje, als ik mij niet vergis, haar verjaardag vierde. Natuurlijk op het balkon (ivm de rommel) en waar de kinderen op een papieren bordje van mevrouw Helderder een appel kregen die ze met mes en vork konden nuttigen (zò en dan mogen jullie nu in stilte juichen, werd er nog ruimhartig aan toegevoegd).Zaterdag met de bende van 't slaapfeestje naar de frituur getrokken. Is goed mee gevallen, maar godver een frituur is toch al duur om met 8 te gaan eten.
Onze vaste frietjesavond op zondagavond gingen we dan niet laten doorgaan. Zondagavond om 19u30 keek m'n vrouw op een bepaalde manier naar mij en ik had geen enkel woord nodig. Den auto in gesprongen en toch om frieten gereden.
Wegens de onnozele commentaren van enkele verzuurde enkelingen ben ik gestopt met foto's nemen.Wat had ge besteld, waar is die foto, hoeveel wachtpinten.
Zoveel vragen.
Ik zal het voor u bekijken mevrouw en ik kom erop terug.Hoe anders was dat vroeger, ten tijde van Pluk van de Petteflet toen Aagje, als ik mij niet vergis, haar verjaardag vierde. Natuurlijk op het balkon (ivm de rommel) en waar de kinderen op een papieren bordje van mevrouw Helderder een appel kregen die ze met mes en vork konden nuttigen (zò en dan mogen jullie nu in stilte juichen, werd er nog ruimhartig aan toegevoegd).

Wegens de onnozele commentaren van enkele verzuurde enkelingen ben ik gestopt met foto's nemen.
Uw friturist signeert zijn papier zelfs!?Anderson bruure, we mogen ons niet laten doen door die onnozelaars. Ik had het ook efkens gehad toen er hier op elke foto wel een of andere slimmerik iets zag dat niet in hun bekrompen frietwereld thuis hoorde. We moeten hier als cultuurbewaarders optreden, foto's zijn wat deze thread nodig heeft! Hoge bomen vangen veel wind, die sjarels kunnen alleen maar dromen van de machtige hoeveelheden en heerlijke combinaties die gij hier komt posten.
Ik zal hier het voortouw nemen, ik had onlangs een foto van mijn frieten gepakt, maar het licht zat niet goed, dus het zag er wat als een niet perfect gebakken matig pak friet uit. Uit angst voor de kortzichtigen hier ook niet gepost, maar nu trek ik me los uit hun greep, WANT HET WAREN VERDOMME GOEIE FRIETEN EN GESMAAKT DAT ZE HEBBEN
Bekijk bijlage 39702