Aan het wachten... Kleintje met pepersaus, veggie Bicky en veggie kipcorn. Thuis flesje Witkap Stimulo in de frigo en de koers van deze namiddag bezien 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Na dit weekend sluit de lokale frituur ook voor 3 weken. Dit weekend er nog eens van profiteren (uit plichtbesef, niet uit goesting uiteraard) en daarna een 3 weken afkick! Mezelf behoeden om toch niet naar de mindere frituur wat verderop te gaan en eens even helemaal te detoxen. Frieten uit de Quick of BK tellen uiteraard niet mee tijdens deze detox.Onze favoriete frituur sluit voor onbepaalde duur de deuren, nu moeten we toch wel naar één van de andere 37 frituren in de buurt gaan zeker![]()
Sterkte.Na dit weekend sluit de lokale frituur ook voor 3 weken. Dit weekend er nog eens van profiteren (uit plichtbesef, niet uit goesting uiteraard) en daarna een 3 weken afkick! Mezelf behoeden om toch niet naar de mindere frituur wat verderop te gaan en eens even helemaal ge detoxen. Frieten uit de Quick of BK tellen uiteraard niet mee tijdens deze detox.
Ik hou jullie op de hoogte!
Aan het wachten... Kleintje met pepersaus, veggie Bicky en veggie kipcorn. Thuis flesje Witkap Stimulo in de frigo en de koers van deze namiddag bezien![]()
Veel courage kameraad! 9 mei staat in de agenda, we gaan met z'n allen mee aftellen!Vanaf vrijdagmiddag mag ik 5 weken geen vet meer eten, alcohol drinken of auto rijden, dus morgenmiddag wordt dat hier een episch frietfestijn gevolgd door een streekbierenfestijn en bijgevolg een vreselijke kater waardoor ik de ingreep op vrijdag niet meer bewust beleef.
Ik ben hier nu al een menu aan 't samenstellen voor 4 man, maar ik ga die alleen moeten opeten. Uiteraard ga ik er om met de auto en daar een bak wachtpinten vragen, als ze me tegenhouden op de terugweg kunnen ze mij toch niet extra meer straffen!
En dan komt de dag, 9 mei, de dag die wordt gevreesd: de frituur leegkopen.
Ik ga proberen om voor een keer niet te vergeten een foto te maken, maar ik kan dat niet beloven.
Ik geniet van elke foto die hier passeert hoor. De foto's die hier gepost worden voelen aan zoals het krijgen van een titpic, enkel zie je hier meteen hoe het eruit ziet met wat saus erover.Vreemd genoeg veel frituren in de buurt met verlof deze week. Beetje gevloekt want grote honger na een fietstocht van werk naar huis met veel tegenwind. Dan maar eens een nieuwe frituur die wat verder ligt geprobeerd. Ook de frituursnacks voor de eerste keer geprobeerd. Het is mij allemaal heel goed bevallen. Middel, potje joppiesaus, ardeense saté en belcrunch special. Die belcrunch kon ik best wel smaken! Ook de frieten waren heel goed hoewel ze er op de foto niet zo goed uitzien als in het echt.
Fotootje. Kan natuurlijk niet tippen aan de hoge standaard die @Mr.Anderson hier heeft gezet. Zonder zijn foto's gaapt er een leegte die moeilijk op te vullen is.

Ge zit een beetje in het verkeerde topic om steun te komen zoeken hierIk heb mij deze maand voorgenomen om geen koeken te eten. Ik ging daar frituur ook bij nemen, maar ik voel nu al dat ik dat niet vol houd.![]()
Een Bicky of toch eens een Belcrunch volgende keer? Al een sauzeke gekozen?Welke is dat?Morgen nog eens naar het beste frituur van groot leuven![]()
Luc's friet in wilsele. Ook gezellig om ter plekke te etenWelke is dat?
Luc´s friet is idd heel goed (al ben ik er al jaren niet meer geweest, maar mijn ex woonde daar vlakbij).Luc's friet in wilsele. Ook gezellig om ter plekke te eten
Dees is dan ook zowat mijn favoriete topic hier op het forum, kan er nie aan doenGe zit een beetje in het verkeerde topic om steun te komen zoeken hierEen Bicky of toch eens een Belcrunch volgende keer? Al een sauzeke gekozen?

Geen inkepingen, blasfemie.vandaag nen belcrunch getest, mweeh
Ze hadden wel de inkervingen niet gemaakt, dus zag er meer gelijk nen hamburger me paneermeel uit![]()
.inkervingen
inkepingen
Dat zeg ik ook altijd tijdens mijn bezoek aan het Schipperskwartier.Ik zou daarop spreken als ze mijn spleten vergeten te trekken. Geen sleuven = geld terug.
Kozen Jote, is 't voor u niet het Schippersdertigseconden?Dat zeg ik ook altijd tijdens mijn bezoek aan het Schipperskwartier.
Same here!Dees is dan ook zowat mijn favoriete topic hier op het forum, kan er nie aan doen![]()