Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kipkorn pak ik soms wel eens.Zelf normaal nooit kippets of chixfingers, de kinderen en mijn vrouw echter altijd en ik eet er uiteindelijk toch nog altijd een stuk of 3.
Thuis al eens een kipkorn tussen een stuk stokbrood is echter wel.
Welke frituur snack niet?Zelf normaal nooit kippets of chixfingers, de kinderen en mijn vrouw echter altijd en ik eet er uiteindelijk toch nog altijd een stuk of 3.
Thuis al eens een kipkorn tussen een stuk stokbrood is echter wel.

Tussen een broodje bedoel je?Welke frituur snack niet?![]()
Vroeger bestelde ik dat nog wel eens om te delen, maar ik at dat dan meestal alleen op omdat vrouwlief geen super grote eter is. Dan bestel ik lieven mijn eigen vleesjes in de plaats.Ik zie maar weinig BG'ers voor chick vingers of kippets gaan. Eerder iets voor kinderen?
Aanvankelijk nam ik dat graag, maar op het einde was de kipknots minder lekker geworden. De vleesmengeling was veel te zacht geworden en vaak niet goed gebakken omdat dat een relatief dikke brok gehakt was, maar dat kan ook aan mijn vaste frituur gelegen hebben. Een kipcorn van nu vind ik lekkerder.Vroeger pakte ik altijd een kippeknots maar dat is helaas afgevoerdZo'n kipcorn is toch niet hetzelfde.

Ochhhh jong. Pure jaloezie en biskandose.Ik ging al zeggen, na zwartgeblakerde satés krijgen we nu zwarte bouletten maar ik vermoed dat het bij die hete kolen de bedoeling is dat ze zo zwart zien?![]()
Ochhhh jong. Pure jaloezie en biskandose.
Hier zijn de 3 weken abstinentie nogal aan´t mislukken. Beetje schommelend tussen ´met al die frieten krijg ik binnenkort een CVA´ vs. ´Ik ga zowiezo dood´. Maar de lokale frituur is op de dag van vandaag nog steeds toe en gaat dat ook nog twee weken blijven.
Vorige zondag uit pure tristesse dan maar naar de fritchinees in het naburige dorp gereden. Blijkt dat ze binnenkort hun frituur gaan overdragen aan familie en ergens anders een nieuwe gaan starten. Die Chinese expansiedrang blijft er in zitten.
De fritzak Bierbeek: kleintje met saté, mexicano en mayo. Frietjes zijn zéér goed, vlezekes duidelijk van B-kwaliteit. 7/10 (foto)
Dan daarnet in Borgerhout gezeten. Het was eigenlijk nog te vroeg om te eten (17u) maar ging daarna nog moeten wachten dus preventief maar naar de frituur gegaan.
Frituur Tina Borgerhout: klein maar gezellig, en ons Tina zag er wel een snelle uit. Mini frietje, curryworst en mayo. Wat een verassing, een van de betere frietjes dat ik in lange tijd heb gegeten! Toch een dikke 8,5 op 10. Burgers zagen er ook goed uit maar da´s voor een volgende keer. (foto)

Ik ben anti veggie, maar die veggie stoofvlees is daar gewoon megalekkerOchhhh jong. Pure jaloezie en biskandose.
Hier zijn de 3 weken abstinentie nogal aan´t mislukken. Beetje schommelend tussen ´met al die frieten krijg ik binnenkort een CVA´ vs. ´Ik ga zowiezo dood´. Maar de lokale frituur is op de dag van vandaag nog steeds toe en gaat dat ook nog twee weken blijven.
Vorige zondag uit pure tristesse dan maar naar de fritchinees in het naburige dorp gereden. Blijkt dat ze binnenkort hun frituur gaan overdragen aan familie en ergens anders een nieuwe gaan starten. Die Chinese expansiedrang blijft er in zitten.
De fritzak Bierbeek: kleintje met saté, mexicano en mayo. Frietjes zijn zéér goed, vlezekes duidelijk van B-kwaliteit. 7/10 (foto)
Dan daarnet in Borgerhout gezeten. Het was eigenlijk nog te vroeg om te eten (17u) maar ging daarna nog moeten wachten dus preventief maar naar de frituur gegaan.
Frituur Tina Borgerhout: klein maar gezellig, en ons Tina zag er wel een snelle uit. Mini frietje, curryworst en mayo. Wat een verassing, een van de betere frietjes dat ik in lange tijd heb gegeten! Toch een dikke 8,5 op 10. Burgers zagen er ook goed uit maar da´s voor een volgende keer. (foto)
Ik merkte wel op dat ze een uitgebreid veggie aanbod hadden, past ook wel bij alle hippe figuren die daar stonden aan te schuiven. Maar dat is voor mij nog een te grote stap! Wat zit er dan in veggie stoofvlees?Ik ben anti veggie, maar die veggie stoofvlees is daar gewoon megalekker
Ondanks het besparingen zijn hier thuis hebben we toch genoten van een lekker paasontbijt.

Nu nog de eerste Frietjes after Sex foto. Uiteraard met een Romeo XXL Special.Frituur bij het ontbijt? De decadentie in deze thread (in positieve zin natuurlijk!) kent geen grenzen![]()
's Ochtends niet gegeten dus frietjes om 12 uur was het ontbijtFrituur bij het ontbijt? De decadentie in deze thread (in positieve zin natuurlijk!) kent geen grenzen![]()

Als het lekker is: seitan. Als het bijna lekker is: vegetarische kipstukjes.Wat zit er dan in veggie stoofvlees?