Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.'t Is zelfs gene Belcrunch! Een gewone G'ackie.Is dat ne Belcrunch met saus of is dat saus met Belcrunch?![]()
Zwembad BBQ-saus G'ackie beats allg'ackie beats belcrunch by a mile
.stom hoe slecht dat dat geuniformiseerd is eigenlijk hé.Kleintje besteld en er een 2de naast gekregen…
Bekijk bijlage 40295
Voor de meesten waarshijnlijk een voordeel maar ik bestel ne kleine voor een reden -_-. Nu is dat gewoon een waste of food.
Het wordt pas helemaal verwarrend als een frituur op zen eigen al niet consequent is.stom hoe slecht dat dat geuniformiseerd is eigenlijk hé.
Een frituur wordt bejubeld omdat je gigantisch veel frieten krijgt als je een kleintje vraagt, maar er zijn ook gewoon mensen zijn die echt een kleintje willen.
Of waar je bij de ene €4 moet betalen voor een klein pakje (duur!!), maar wel meer frieten krijgt dan bij de grote van €3 bij de buurfrituur (goedkoop!!)
Ik pak standaard een grote, 2 sauzen, een bicky en een extra vlezeke. En met identiek dezelfde honger en maagcapaciteit is dat bij sommige frituren echt te weinig en bij andere duwen om dat binnen te krijgen.

die tartaar ziet er goddelijk uit...
Die is te inconsistent voor mij. De ene keer echt goeie frieten, de volgende kreeg krijg je lichtgele tandenstokers. Zijn speciallekes waar hij zo mee stoeft zijn voor mij ook niet de moeite om tot daar te rijden.Niet zijn beste frieten @ zoutkorrel
Bekijk bijlage 40254
Viel mij ook op!die tartaar ziet er goddelijk uit...
zijn antoinetje is wel lekker vind ik. "Unieke" versie van een julientje omdat zowel het vleesje (soort kipnuggets?) als de sauzen zelfgemaakt zijn. Dus elder kan je 't niet eten.Die is te inconsistent voor mij. De ene keer echt goeie frieten, de volgende kreeg krijg je lichtgele tandenstokers. Zijn speciallekes waar hij zo mee stoeft zijn voor mij ook niet de moeite om tot daar te rijden.
Die is ook echt goddelijk, zelfde frituur als waar ze de huisgemaakte roze saus hebben > Frituur Maggy in Noorderwijk.die tartaar ziet er goddelijk uit...
In veel frituren hier kan je kiezen tussen 'gewone' of huisgemaakte tartaar, dat laatste met wisselend succes.
Helaas is er maar één frituur die ik ken waar ze ook zelfgemaakte mayo verkopen, die is echt to die for.
Dadde!En vindt zichzelf ook iets te goed.
helaas nét iets te ver, ik vrees dat ze koud gaan zijn als ik thuiskomDie is ook echt goddelijk, zelfde frituur als waar ze de huisgemaakte roze saus hebben > Frituur Maggy in Noorderwijk.