De frituur

Kzen ee Francine'ke en Sylvie'tje aant inviteren bij Frituur Chouke, ze hebben me ne dubbele BJ beloofd vo seffens en échange :coolbrows:. Ze emme allebei vuil volk op den balkon dus da wordt genieten ketjes. Iest nog ne berepuut, sito, bicky cheese, vuurfretter, ne gruute me stoofvleessaas en kwakske mayonaise in mijn kluute sloage om vervolgens nog ne extra gruut pakske me ne halve pot mayonaise erop te bestellen om het in de smaul van die doldwaze Amerikoanse toerist die hier zonet "french frites" heeft besteld te rammen. Vervolgens den drapeau van den Belgique diep in zijn ol steken om dan te eindigen met ne vaaiftal rechtse directen en 2 linkse crochets tot die vo de rest van zijn leven automatisch "Belgian frites" zal uitspreken opt moment dat die iets ziet wa op ne frite lijkt.
Kmoet toegeive, kzen ee naaig gabumeid want kheb al 2 bakken bee in mijn kluten geslagen. Ma me friete word er sowieso nie gezieverd
Ik zit hier me mijn hand voor mijn mond te leunen omdat mijn baas mij nie zou zien lachen :lol: :love:

Lukt het nog om eens een frietmeetingske te organiseren ergens? Misschien eens ergens centraler en makkelijker via het ov? Of zijn we allen liever met de auto onderweg naar een frietkot met deftige parking?

Tivoli ofzoiets in Ruiselede is ook een goeie.

Ik dacht dat de vorige m'n laatste ging zijn gezien de nakende verhuis maar die is nog wat uitgesteld gezien onvoorziene traagheid van diverse partijen, dus...

Lukt het nog om eens een frietmeetingske te organiseren ergens? Misschien eens ergens centraler en makkelijker via het ov? Of zijn we allen liever met de auto onderweg naar een frietkot met deftige parking?

Ik dacht dat de vorige m'n laatste ging zijn gezien de nakende verhuis maar die is nog wat uitgesteld gezien onvoorziene traagheid van diverse partijen, dus...
Kzal weer van de partij zijn copain zolang de frites en de dochters van de friturist maar fat, juicy and fat zijn ist befferke content :drool:

Mijn andere copain @Fabian had ook ne goei voorstel in fucking Oostakker of zoiets:

https://www.the-cave.be/ - dit is het café dat bij mijn vaste frituur hoort (https://smul-hoekje.be/Menu)
Ne café en plus waar we met z'n allen ne stuk in ons kluute kunne zuipen alvorens volledig shitfaced onze bestellingske te plaatsen

@Ruigen Das @Mr.Anderson mijn 2 niggas afkomen deze keer eh! Plus d'excuses godverdoemesedevervlijmenste!

Kzal weer van de partij zijn copain zolang de frites en de dochters van de friturist maar fat, juicy and fat zijn ist befferke content :drool:

Mijn andere copain @Fabian had ook ne goei voorstel in fucking Oostakker of zoiets:

Ne café en plus waar we met z'n allen ne stuk in ons kluute kunne zuipen alvorens volledig shitfaced onze bestellingske te plaatsen

@Ruigen Das @Mr.Anderson mijn 2 niggas afkomen deze keer eh! Plus d'excuses godverdoemesedevervlijmenste!
Kben ondertussen ook eens enen gaan drinken in het café (normaal enkel bestellen en naar huis). Zeker de moeite waard. Alles van de frituur is te bestellen in het cafe en de fourchette van het vat wordt getapt tot de quasi aan de rand voor een 33 cl prijs!

@Beffer I'm game! Dan nog ergens een B&B of hotel zoeken om een nachtje te blijven en 't is helemaal goed. Frieten eten en ons ergens laten vollopen op 't gemak. :clap:

Edit: waarom een support smiley? WAAROM???

Laatst bewerkt:
@Beffer I'm game! Dan nog ergens een B&B of hotel zoeken om een nachtje te blijven en 't is helemaal goed. Frieten eten en ons ergens laten vollopen op 't gemak. :clap:

Edit: waarom een support smiley? WAAROM???
Ne support veu de aanslag op a estomac, lever, cerveau en de meppen oep a bakkes van den deegrol s'anderendaags van a vraa copain :hug:

Kan toch maar 1 criterium zijn: de beste in de regio…

Jawel beste frietvrienden en liefhebbers van vlezekes in verschillende soorten en maten, morgen is het eindelijk nog eens van dat.

Madam Jo gaat nog eens weg met de collega’s, dus dat betekent -> frituurextravaganza!

Mijn friturist die al weet hoe laat het is als ik morgen de frituur kom binnengewalst.

IMG_2626.jpeg

Jawel beste frietvrienden en liefhebbers van vlezekes in verschillende soorten en maten, morgen is het eindelijk nog eens van dat.

Madam Jo gaat nog eens weg met de collega’s, dus dat betekent -> frituurextravaganza!

Mijn friturist die al weet hoe laat het is als ik morgen de frituur kom binnengewalst.

Bekijk bijlage 40651

Is dit een foto van jouw friturist of probeer je een date te krijgen voor tijdens je bezoek aan de frituur?

Ik probeerde de GIF hiervan te uploaden maar het bestand was te groot. Ik was in de veronderstelling dat de GIF welbekend was.

Noch ik, noch mijn friturist is zo weelderig behaard in de gezichtsstreek.

Ik ben aan 't regelen om zondag in de vroege vooravond een pint te gaan pakken met enkele kameraden in mijn favoriete kroeg. Daarna op 't gemak afzakken naar de frituur. Dat zijn echt de beste zondagavonden.

MAAR! Ik was vergeten dat het moederdag was. Dat wordt weer een sterk staaltje inception bij de vrouw om dat geregeld te krijgen. Alvast een ontbijt besteld en gezegd dat ik een bericht kreeg van kameraad x om nog eens af te spreken.

Het zal erom doen dat hij enkel zondagavond kan afspreken. Maar dat is voor morgen. Niet te snel gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen foto genomen, maar een groot pak en vlezekes voor 3 man (was zelf nog te veel) bij de gendarm in schepdaal gaan halen, nog nen tout bien erbij gekregen omda ik nen bicky had besteld, tout bien quoi...

Terug
Bovenaan