Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minimum, kleintje s middags en deftige portie s avonds is ook een optie.Vanaf morgen 3 dagen geen vrouw in huis. 3 x frieten?
Vandaag voor moederdag biefstuk friet gegeten.

Idem. Heel de zondag goed doorgedaan, 's avonds op 't gemak afgezakt naar de frituur. Geen kat. Wachtpils en babbeltje slaan met de bazin terwijl ik reikhalzend uitkeek naar de frieten. Dan thuiskomen, een ijskoude pils uit de koelkast halen, en eten voor de TV tot ik niemeer kan bewegen.Warm weer. Keirustig bij het frituur. Na een dag noeste arbeid in de tuin smaakt de wachtpint naar meer. Wachten is mooi. Het is de opmaat naar een pak friet met alles erop en eraan. Schoon kan het leven zijn.

Idem. Heel de zondag goed doorgedaan, 's avonds op 't gemak afgezakt naar de frituur. Geen kat. Wachtpils en babbeltje slaan met de bazin terwijl ik reikhalzend uitkeek naar de frieten. Dan thuiskomen, een ijskoude pils uit de koelkast halen, en eten voor de TV tot ik niemeer kan bewegen.
Middel, stoofvleessaus, bicky cheese, crizly, olgelik (twijfelaar), en een kinderhamburger waar m'n dochter 1 hap had van genomen.
Ik wacht niet graag, maar die pint maakt het wachten draaglijk.Warm weer. Keirustig bij het frituur. Na een dag noeste arbeid in de tuin smaakt de wachtpint naar meer. Wachten is mooi. Het is de opmaat naar een pak friet met alles erop en eraan. Schoon kan het leven zijn.
Toch even navragen waar die vondelingluiken zijn.. en dan beter plannen: niet achteraf maar vóór de bestelling.

Ik begrijp june mop nieToch even navragen waar die vondelingluiken zijn.. en dan beter plannen: niet achteraf maar vóór de bestelling.
Het wachten is wel mooi als je weet wat eraan komt. Net zoals je de spanning opbouwt met een knappe vrouw met wie je tussen de lakens duikt, zo kan de wachtpint je doen smachten terwijl de friturist je maaltijd met liefde in het frietvet gooit.Ik wacht niet graag, maar die pint maakt het wachten draaglijk.