De frituur

Gisteren weer een traan weggepinkt van fierheid. Thuis frietjes gebakken (sorry ik hoop dat ik dat hier mag schrijven). De kleine voor het eerst mayonaise laten proeven. Het viel in de smaak want hij vroeg "Mag ik nog een beetje lekker?" :love:
Ik ben er een echte Belg/Bourgondiër van aan het maken ;)

Frietshop Melle

Met de matige honger van vandaag kon ik deze niet aan. Wel lekker

IMG_7466.jpeg

Laatst bewerkt:
Zin in frieten, vrouw makkelijk kunnen overtuigen vandaag om frieten te halen

Frituur heeft zen sluitingsdag op dinsdag 😭😭 godver

3 frituren in de buurt dicht, 3!

Bleef nog 1 goeie over, ma alles zo in papier meegekregen, mijn broek hangt vol me vet en saté kruiden FFS...

De lokale top frituur is overgenomen door nieuwe uitbaters. Op een korte periode van de beste frieten naar een 13-in-een-dozijn matige barak gegaan :headshake:

Koop een tafel en dan kan je dat daar op leggen.
Ge moet ze dan nog altijd thuis krijgen eh, dus eerst op mijne schoot gelegd in den auto, toen ik dat vet zag drippen op de grond gelegd. En ik wil het pakje met friet even op de middenconsole leggen springen daar 2 losse frieten knal door het verluchtingsgaatje, recht tss de zetels...

FML

Ge moet ze dan nog altijd thuis krijgen eh, dus eerst op mijne schoot gelegd in den auto, toen ik dat vet zag drippen op de grond gelegd. En ik wil het pakje met friet even op de middenconsole leggen springen daar 2 losse frieten knal door het verluchtingsgaatje, recht tss de zetels...

FML
Damn, scheppen ze die frieten zo uit den olie zonder ze af te schudden of wa? Als er zoveel vet uit komt?

Belooft wat als ze met die mentaliteit naar het toilet gaan...

Vrijdagmiddaglunchdate met de misses.

Frituur Den Appel in Aalst es uitproberen. Heb dat pak friet besteld dat Bockie hier kocht. Een Supertje. Frieten met gehakt, rode ui en spiegelei. Bring it on!

Terug
Bovenaan