De frituur

Vandaag ook geprobeerd... Dat is toch ne gerecycleerde mora macho?! Dat was pas een vleesje!
Geen idee, kan, nooit geproefd (de mora macho). maar hier ook eens besteld, maar twas ook de laatste keer, ik vond het 'not great, not terrible'.
ik kan het ook niet vergelijken met een andere snack.

de Dynamite is dan lekkerder. maar om dit dan 'pikant' te noemen... een vuurvreter is pikanter volgens mij. idem voor de 'belcanto extreme', deze is ook pikanter dan de dynamite.

FIh3Urg.jpeg

#frietjes #satékruiden #viandelspeciale #sitostick #joppiesaus #eatlocal #steunjefriturist #neenaanlapatate
#RIPwcpot
is de sito bij jullie ook zo duur geworden?

Voor €5,50 haalde ik vroeger na de les een grote friet met dubbel zoete mayo, een frikandel special en een vleeskroket :cry:

Middagpauze goed besteed Chez Stelio in Anderlecht.
Friet met Dallas, huisgemaakte boulet en lucifer. De Griekse specialiteit mocht uiteraard niet ontbreken.
99530.jpg

En de Instagrams worden lustig gevuld. Want daar is het enkel nog om te doen tegenwoordig...

En de Instagrams worden lustig gevuld. Want daar is het enkel nog om te doen tegenwoordig...
Ik kan mijn lokale frituur binnenkort ook in heel het land vinden.
:unsure:

1778238935865.png

Heeft iemand een menukaartje weten te vinden? Ik wil wel eens weten wat gemiddelde frieten moeten kosten op de Keyserlei.

@Str8_6 Een update over je favoriete slagerij/frituur van toen je nog aan de betere kant van de provincie woonde. Dus gestart in september, niemand uit de streek die content was wegens goedkope producten en erg kleine porties, maar wel verkopen aan duurdere prijzen dan de Engel. Hij had natuurlijk nog werk door de passage richting kust, maar sinds drie weken is er 5 huizen verder een nieuwe frituur geopend. Grote porties, hoge kwaliteit en goedkoper. :laugh:
Ik tel in het passeren nu altijd het aantal klanten, want ge kunt bij beiden de wachtrij zien door de grote glaspartijen. Vandaag om 11u45 stond het 11-0 voor de nieuwe. :unsure:
De vernieuwde versie van de neuzenoorlog is begonnen. Maar dan niet tussen de frituren maar de frituur en 1 of ander pizzakraam die hem daar bij zijn frituur parkeert. Het eerste handgemeen is een feit omdat de mensen pizza kopen van het pizzakraam die zich voor de frituur parkeert.

Terug
Bovenaan