Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GeenHele domme vraag.
Maar welke binnenband in een canyon grail?
Ik heb nu altijd ene bij vd koersfiets....
Het grootste deel zet hem tubeless, volgens mij.Hele domme vraag.

Hier ligt em ook tubeless en een random binnenband van die maat heb in mee als backupHele domme vraag.
Je steekt geen binnenband maar zet tubelessHele domme vraag.

Beter te smal dan te breed nochtans. Groeien doen ze sowieso.Je steekt geen binnenband maar zet tubeless
Wil je met binnenbandjes rijden dan neem je voor een MTB. Deze zijn breder.
True that. Eerder deze week ook nog uit noodzaak een 650x42 in een 47 moeten steken in samenspraak met de gedupeerde met de platte band, ging vlot en achteraf niks van gehoord. Ik vermoed dat dat wel op het randje was.Beter te smal dan te breed nochtans. Groeien doen ze sowieso.
Een 26 inch bandje lukt overigens ook prima
Je moet die eigenlijk vacuum pompen, en dan oprollen. Dan zijn ze best compact.Zijn wel zware lompe gevallen om mee te pakken.
Hoe pomp je dat vacuum? Want het probleem is idd dat er altijd nog wel wat lucht in zit.Je moet die eigenlijk vacuum pompen, en dan oprollen. Dan zijn ze best compact.
![]()
(dit is een 700cx50mm band)
Kan je toch ook gewoon tubeless rijden?Kga gewoon die van de koersfiets blijven meepakken dan
Heb alleen nog een 26" MTB binnenband. 29" nooit met binnenbanden gereden, dus dat heb ik niet liggen.
Gravel rij ik met binnenbanden want ik denk dat ik in de zomer wel eens graag met slicks zou rijden?
Bwa op de grizl was dat echt een fluitje van een cent aangezien alles al voorbereid was toen hij toe kwam.Kan je toch ook gewoon tubeless rijden?
Persoonlijk zie ik maar één nadeel aan tubeless, het effectieve werk om tubeless te zetten.
Voor de rest geen probleem voor de sterveling.
Heb je dan geen ander velglint moeten steken ?Bwa op de grizl was dat echt een fluitje van een cent aangezien alles al voorbereid was toen hij toe kwam.
Enkel binnenband eruit, ventiel en melk erin en klaar. Al tesamen nog geen half uur werk gehad aan beide wielen.
Er is toch wat extra werk om er altijd opnieuw melk in te doen vind ik. Een binnenbandje wisselen is toch sneller gedaan.Kan je toch ook gewoon tubeless rijden?
Persoonlijk zie ik maar één nadeel aan tubeless, het effectieve werk om tubeless te zetten.
Voor de rest geen probleem voor de sterveling.
Nee de grizl wordt tubeless ready geleverd maar met binnenband. Vroeger kreeg je zelfs nog de ventielen erbij.Heb je dan geen ander velglint moeten steken ?
Oprollen van vanachter naar je ventiel toe en de lucht er uit laten, dat is bijna zo goed als vacuüm.Hoe pomp je dat vacuum? Want het probleem is idd dat er altijd nog wel wat lucht in zit.
Jawel ook alles tubeless ready.ah ok. En. bij de grail is dat niet zo ?
Misschien voorheen wel, maar als je nu eentje koopt krijg je tubeless ready velgen en banden.ah ok. En. bij de grail is dat niet zo ?