Knarf
Well-known member
Heeft er gisteren iemand toevallig 'Boucle de Lasne' gedaan?
Heb daar gisteren een MTB toer gereden en dacht: 'Mogelijk zijn de gravelritten hier wel leuker'.
Want in de MTB rit lagen ook wel langere gravelstukken, en niet veel technisch.
Dus een reviewke van de gravelversie is welkom dan
Kwestie dat ik volgend jaar wat beter weet wat te doen.
Heb daar gisteren een MTB toer gereden en dacht: 'Mogelijk zijn de gravelritten hier wel leuker'.
Want in de MTB rit lagen ook wel langere gravelstukken, en niet veel technisch.
Dus een reviewke van de gravelversie is welkom dan
Kwestie dat ik volgend jaar wat beter weet wat te doen.
).
Ontbijt was ook vrij kut, al kwam dat vooral door het onweer, er stond exact 1 tent om te kunnen schuilen, dus 't was functioneel snel wat zompige boterhammen binnensteken. Nog een toppertje: aan de bevoorrading een koffie? Ah dat is extra betalen aub... Ook de aankomst was teleurstellend, een finishboogje, houten medaille en fletse burger. Er werd ook heel het weekend verkondigd van zeker alle stempels aan de checkpoints te verzamelen voor een verrassing aan de finish, maar toen ik met mijn stempelkaart de vraag stelde, wist men van niks: "Ah ja dat is iets van Bergamont, maar ja die hun tent is leeg dus geen idee". Dusja, hoe hard ik me ook geamuseerd heb, geen aanrader, er zijn volgens mij pakken leukere events te rijden in de buurt die hun geld wel waard zijn. Pik gewoon hun routes van op Komoot en rij ze zelf eens zou ik zeggen 

)