Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe groot ben jij en wat is uw binnenbeenlengte? Ik val met mijn 1m77 net tussen S en M en heb een small besteld.
Maar ik zag deze ochtend een foto van een prachtige Earl Grey Grizl op Facebook in de maat S, en dat was precies een kinderfietske dus ik begin wat schrik te krijgen.
Hoe groot ben jij en wat is uw binnenbeenlengte? Ik val met mijn 1m77 net tussen S en M en heb een small besteld.
Maar ik zag deze ochtend een foto van een prachtige Earl Grey Grizl op Facebook in de maat S, en dat was precies een kinderfietske dus ik begin wat schrik te krijgen.
Grizl in "normale" maten ziet eruit als een kinderfietsje, omdat die wielen groter zijn dan je gewoon bent (door de dikke banden). Is eigenlijk gezichtsbedrog.
Het vorig lief is 178cm, en reed met Medium rond. Dat ging, maar Small had ook gegaan. Je gaat geen miskoop hebben gedaan aan de S hoor.
En dan zeggen ze dat groot zijn een voordeel is... ik moet met mijn 1m96 wel een 2XL nemen, ik ben niet van plan om zoals @SomeDude 2 zadelbuizen aan elkaar te lassen
Ben je misschien vergeten aan te vinken dat het prima is als ze vroeger leveren dan gepland? Zit nogal verstopt vind ik zelf, dus misschien ligt het daar aan?
Hier vind je een printscreen terug dat toont waar je dat kan terugvinden.
Ben je misschien vergeten aan te vinken dat het prima is als ze vroeger leveren dan gepland? Zit nogal verstopt vind ik zelf, dus misschien ligt het daar aan?
Hier vind je een printscreen terug dat toont waar je dat kan terugvinden.