De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
ja

Ik vond het ook vreemd dat ik een S zou moeten hebben (en niet een M).
Maar de maat is correct.

Hoe groot ben jij en wat is uw binnenbeenlengte? Ik val met mijn 1m77 net tussen S en M en heb een small besteld.
Maar ik zag deze ochtend een foto van een prachtige Earl Grey Grizl op Facebook in de maat S, en dat was precies een kinderfietske dus ik begin wat schrik te krijgen.

Hoe groot ben jij en wat is uw binnenbeenlengte? Ik val met mijn 1m77 net tussen S en M en heb een small besteld.
Maar ik zag deze ochtend een foto van een prachtige Earl Grey Grizl op Facebook in de maat S, en dat was precies een kinderfietske dus ik begin wat schrik te krijgen.
Post die foto hier eens.
Want een kinderfiets is wel overdreven hoor.

Grizl in "normale" maten ziet eruit als een kinderfietsje, omdat die wielen groter zijn dan je gewoon bent (door de dikke banden). Is eigenlijk gezichtsbedrog.

Het vorig lief is 178cm, en reed met Medium rond. Dat ging, maar Small had ook gegaan. Je gaat geen miskoop hebben gedaan aan de S hoor.

Post die foto hier eens.
Want een kinderfiets is wel overdreven hoor.
272982559_339640924738192_4657792026180002735_n.jpg

1m75
Binnenbeenlengte weer vergeten..

Terug
Bovenaan