true - mja moet niet allemaal heavy zijn. Ik lees dat de verschillende hero's het spel juist maken. Heb nog effe om te twijfelenAhja idd.
Ja, maar tis wel veel geld he, en een héél licht spel.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
true - mja moet niet allemaal heavy zijn. Ik lees dat de verschillende hero's het spel juist maken. Heb nog effe om te twijfelenAhja idd.
Ja, maar tis wel veel geld he, en een héél licht spel.

Famous last wordstrue - mja moet niet allemaal heavy zijn.

Infinity Gauntlet is niet makkelijkIk heb de United pledge momenteel liggen. Het is inderdaad licht maar fun en voor de zoon is het al een favoriet. Ik ga nog Infinity Gauntlet en Sinister Six bijnemen voor wat meer variatie in de toekomst. Vooral meer locaties en wat new mechanics erbij

Dan is er zeker niks dat u moet tegenhouden. Komaan, all-in! (al is die pledge er nog nietMijn zelf opgelegde maandelijks shopping budget is nog onaangeroerd ook....
)Via CrowdFinder of zelf op Kickstarter?Ik heb net Transmissions gebacked.
Geen al te moeilijk spel en die art en robots zien er fantastisch uit.

Bwaaaatrue - mja moet niet allemaal heavy zijn.

Via Kickstarter. Ik heb wel enkele projecten lopen vie CrowdFinder maar niet deze.Via CrowdFinder of zelf op Kickstarter?
CF biedt 20 euro korting...
Ik doe daar ook aan mee trouwens, lol![]()
Hierzo!Wie wacht er nog op The Witcher board game?

Yes! Die heb ik ook gebacked. Ziet er echt visueel een pareltje uit.Ik heb net Transmissions gebacked.
Geen al te moeilijk spel en die art en robots zien er fantastisch uit.