De grote Kickstarter/Gamefound thread

Ik heb de United pledge momenteel liggen. Het is inderdaad licht maar fun en voor de zoon is het al een favoriet. Ik ga nog Infinity Gauntlet en Sinister Six bijnemen voor wat meer variatie in de toekomst. Vooral meer locaties en wat new mechanics erbij

Ik heb de United pledge momenteel liggen. Het is inderdaad licht maar fun en voor de zoon is het al een favoriet. Ik ga nog Infinity Gauntlet en Sinister Six bijnemen voor wat meer variatie in de toekomst. Vooral meer locaties en wat new mechanics erbij
Infinity Gauntlet is niet makkelijk :p

Ik heb het spel één keer vluchtig solo gespeeld, maar ik had toch redelijk hard verloren. Hoewel ik denk dat ik misschien niet alle mechanics helemaal goed volgde. Ik ben wel vanzins eerstdaags nog eens een poging te wagen nu ik ook de playmat in huis heb. (Zal iets overzichtelijker zijn).

Maar....

Dit soort spellen koop ik eigenlijk voornamelijk voor de shitload aan mini's. En zeker deze vond in leuk omdat ik wel van de chibi stijl hou, elke mini uniek is (als in geen meerdere dezelfde in het spel zelf) en Marvel heeft ook altijd wel een plekje in mijn hart gehad.

De redenen van @Areknia (een spel dat voor de kinderen wel eens een home run kan zijn) en @Dexels (shitload mini's hoewel mijn plastic berg al groot genoeg is) zijn hier toch redenen die mij zwaar aan het twijfelen brengen om mee in te stappen. Mijn zelf opgelegde maandelijks shopping budget is nog onaangeroerd ook....

Zijn er hier trouwens al die hun tracking van de Terraforming Mars Big Box hebben gekregen? Allez voor zij die de Big Box hebben gebacked he :wink:

Terug
Bovenaan