Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duust euro!Moest er toevallig iemand zen Marvel United Kickstrater niet moeten hebben let me know. Compleet gemist maar ziet er wel cool uit![]()
cent?Duust euro!

Morgen X-men online dus tenzij u dat universe niet aanstaat, kan je die altijd backen met dan het nodige geduldMoest er toevallig iemand zen Marvel United Kickstrater niet moeten hebben let me know. Compleet gemist maar ziet er wel cool uit![]()

Ben je niet goedkoper af via de group pledge?Toch de Robinson Crusoe pledge gedaan: veteran, de horror dice en painted resins (+de 2 characters upgrades). Op het nippertje toch meegedaan.
Ook gezien, x men spreekt iets minder aan, ik zoek nog wat verderMorgen X-men online dus tenzij u dat universe niet aanstaat, kan je die altijd backen met dan het nodige geduld![]()

Ja, beetje onnozel wel.@TiM007 Via de X-Man Kickstarter kun je ook alle items uit de eerst Kickstarter krijgen (behalve de originele core game)!
Ja, de pure base base. Zonder de tientallen mini's van de stretch goalsDenk dat dit ook afgesproken is met de retail verdeler (Spin Master). De base game is per slot van rekening wel beschikbaar via retail (momenteel wel niet in de EN versie in EU maar kom).