De grote Kickstarter/Gamefound thread

Ik heb de basegame al. Upgradepack zou me meer kosten dan de basegame. Ben benieuwd naar de stretchgoals maar ik denk dat ik ga passen.

Ja Robinson ligt al even in de kast. Eigenlijk willen we het wel spelen maar heeft toch een bepaalde drempel. met de nieuwe versie lijkt het wel iets te zijn om sneller aan te beginnen..

Met wat geluk vind je later die tutorial scenario's gewoon online :D Ik wacht nog steeds de stretchgoals af.

Moest er toevallig iemand zen Marvel United Kickstrater niet moeten hebben let me know. Compleet gemist maar ziet er wel cool uit :LOL:

Toch de Robinson Crusoe pledge gedaan: veteran, de horror dice en painted resins (+de 2 characters upgrades). Op het nippertje toch meegedaan.

Denk dat dit ook afgesproken is met de retail verdeler (Spin Master). De base game is per slot van rekening wel beschikbaar via retail (momenteel wel niet in de EN versie in EU maar kom).

Denk dat dit ook afgesproken is met de retail verdeler (Spin Master). De base game is per slot van rekening wel beschikbaar via retail (momenteel wel niet in de EN versie in EU maar kom).
Ja, de pure base base. Zonder de tientallen mini's van de stretch goals :p

CMON moet toch wa incentive hebben om hun 220 USD pledge te kunnen verkopen ;) (daar heb je de promo box gelukkig wel nog in de aanbieding en hoef je niet langs de time machine te passeren als je de eerste campaign niet gebacked hebt)

Idd wel een tegenvaller als je de promobox dacht te nemen als add-on. Base game is idd door afspraak met Spin Master dat die niet beschikbaar is in de Kickstarter

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan