De grote Kickstarter/Gamefound thread

Mijn group pledge voor Aeon's End: Legacy of Gravehold staat live met een mooie korting:
Hoezo ge verzend nie naar nederland nondedju :tongue:

Moet ge de voorgaande legacy ook gespeeld hebben voor aan deze te beginnen? En is het ook mogelijk om deze variant standalone te spelen?

Hoezo ge verzend nie naar nederland nondedju :tongue:

Moet ge de voorgaande legacy ook gespeeld hebben voor aan deze te beginnen? En is het ook mogelijk om deze variant standalone te spelen?
Naar u wil ik wel een uitzondering doen. Is omdat er een NL group pledge is ook.
Deze is standalone te spelen, maar verhaal gaat verder.

Naar u wil ik wel een uitzondering doen. Is omdat er een NL group pledge is ook.
Deze is standalone te spelen, maar verhaal gaat verder.
Aight, thanks! :music: Nog een beke aan t twijfelen, zoveel games, zo weinig tijd (en ondertussen plaats...) :cry:

Silverwood Grove waarschijnlijk te backen nog via crowdfinder. Nog eens bekijken hoe het best mijn richting komt of waar af te halen :p

En wachtend op everdell op crowdfinder, afhankelijk van de korting enz :)

Silverwood Grove waarschijnlijk te backen nog via crowdfinder. Nog eens bekijken hoe het best mijn richting komt of waar af te halen :p

En wachtend op everdell op crowdfinder, afhankelijk van de korting enz :)
Everdell zal er niet komen.

Ik heb ook geen nood aan 5 uitbreidingen voor dit spel imo. Basis is voor mij ok, vind het spel ok/goed maar niet super.

Ik heb ook geen nood aan 5 uitbreidingen voor dit spel imo. Basis is voor mij ok, vind het spel ok/goed maar niet super.
De uitbreiding Spirecrest is wél een serieuze meerwaarde aan het spel! Maakt het voor mij een heel goed spel in plaats van 'meh' (basisversie vind ik meh :p)
Maar de uitbreidingen zijn ook niet allemaal tegelijk bruikbaar, dus in mijn ogen heeft het zeker geen zin om ze allemaal te kopen.

Spirecrest leek me ook wel interessant, momenteel enkel Bellfaire als uitbreiding. Kans zit er wel in dat ik de CC koop, ik ga het mij achteraf beklagen denk ik

Pearlbrook brengt imo het minste bij, spirecrest en bellfaire zijn toppers en maken voor mij het spel wel 'compleet'.
De 2 uitbreidingen en storage box komen er sowieso maar heb nog geen zaken bekeken qua gameplay dus ben benieuwd!

Twijfel voor uitbreiding van everdell. Daarnet gespeeld met vrouw. Vind de basis echt oké, zeker op een avond in de week en vooral omdat het zo schoon is. Worden er zen van. Bieden de uitbreidingen echt veel extra must fun? Nieuwe kaarten zouden wel welkom ziun, maar een nieuwe mechanic hoeft niet perse voor mij omdat ik de basis wel ok vind of toch? Who convinces me? De uitbreiding met trein ziet er schoon uit..

Vraagje aan de Crowdfinder “experts”: PledgeManager en BackerKit (and the likes) moeten dan niet worden ingevuld zeker? Of hoe loopt dat juist?

Mijn eerste kickstarter gebackt via crowdfinder. Clash of the Ardennes, ziet er best leuk uit voor ons twee en een mooie korting.

Mijn eerste kickstarter gebackt via crowdfinder. Clash of the Ardennes, ziet er best leuk uit voor ons twee en een mooie korting.
Damn you! Since Memoir ‘44 beide een zwak voor World War themed games en het is dan nog eens 2-player...

ShutUpAndTakeMyMoney.jpg

Ook dus gebacked via Crowdfinder 😂

Damn you! Since Memoir ‘44 beide een zwak voor World War themed games en het is dan nog eens 2-player...

ShutUpAndTakeMyMoney.jpg

Ook dus gebacked via Crowdfinder 😂
Het is mijn eerste oorlog game, voor mij is het een voordeel dat het thema redelijk laagdrempelig is. Maar het thema ziet er wel goed uitgewerkt uit.

Terug
Bovenaan