De grote Kickstarter/Gamefound thread

Deze back ik sowieso, heb die playthrough gezien en was meteen overtuigd. Solo - galore :geek:
Ook geïnteresseerd! Hadrian’s Wall staat ook al een tijd op het lijstje, dus misschien neem ik die ineens erbij.

Handrian's wall is super voor solo! Ik heb deze gebackt + Raiders of Scythia als add-on. De metal coins zitten er bij voor de retail prijs van het spel.

Ziet er een zeer interessant spel uit. Hoe werkt die Crowdfinder eigenlijk? Ik ben er niet mee bekend en zie op de site ook maar weinig info terug van hoe het precies in zijn werk gaat...

Ziet er een zeer interessant spel uit. Hoe werkt die Crowdfinder eigenlijk? Ik ben er niet mee bekend en zie op de site ook maar weinig info terug van hoe het precies in zijn werk gaat...
Voor zover ik het begrijp organiseert iemand een groepsaankoop van de Kickstarter om zo verzendingskosten te drukken. Die verdeeld het dan binnen BE/NL. Je gaat het zelf ophalen bij de organisator, laat het bij je thuis bezorgen door de organisator via post of ophalen bij een van de deelnemers waar je mee afspreekt dat hij ook jouw pakket ontvangt (denk ik, deze optie is mij niet helemaal duidelijk).

Voor mij is het ook een eerste keer via Crowdfinder.

Voor zover ik het begrijp organiseert iemand een groepsaankoop van de Kickstarter om zo verzendingskosten te drukken. Die verdeeld het dan binnen BE/NL. Je gaat het zelf ophalen bij de organisator, laat het bij je thuis bezorgen door de organisator via post of ophalen bij een van de deelnemers waar je mee afspreekt dat hij ook jouw pakket ontvangt (denk ik, deze optie is mij niet helemaal duidelijk).

Voor mij is het ook een eerste keer via Crowdfinder.
Klopt.

De meeste Kickstarters worden nu door CrowdFinder zelf georganiseerd. Ik heb me zowat teruggetrokken uit gans het gebeuren.

Ben je zeker van je spel als je je inschrijft via Crowdfinder? Of gaat dit enkel door als het project aan de vooropgestelde inschrijvingen is geraakt?

Ben je zeker van je spel als je je inschrijft via Crowdfinder? Of gaat dit enkel door als het project aan de vooropgestelde inschrijvingen is geraakt?
Minimum aantal deelnemers moet worden gehaald.
Over welk project gaat het in uw geval?

sparta! struggle for greece is sinds vandaag beschikbaar via kickstarter. Verwacht hier ook weer veel goede dingen van.
Kickstarter begint mij aardig duur te worden dit jaar.
Frostpunk
Bantam West
Dog park
Halls of Hegra
Onus! Traianus + Onus!
Lying Pirates
Sparta! struggel for greece
En mogelijk ook nog Foundations of Rome
Het zal enkel Lying Pirates worden voor mij... Je wilt niet weten hoeveel we al gespendeerd hebben :p

Met de sterk verhoogde verzendingskosten en BTW is het voor mij zeer moeilijk een meerwaarde te vinden in rechtstreeks, dus zonder de cost savings van een Crowdfinder natuurlijk, via KS of Gamefound te backen.
Zo spaar ik weeral een beetje budget uit dat ik op Essen kan opdoen :biglaugh:

Terug
Bovenaan