De grote Kickstarter/Gamefound thread

In mijn groep worden ze al gebacked door anderen dus ik kijk nog even de kat uit de boom en wacht af voor de volgende releases op KS en GF.

Crowdfinder is een vergif dat ervoor zorgt dat je nog maar Kickstarters gaat backen dan je nu al doet.
unsure.gif

Groepsaankopen indeed, maar StanTem kan je dat ongetwijfeld in geuren en kleuren uitleggen.

Voor een noob zoals ik. Wat is Crowdfiner? Staat niet zo veel info op hun website. Gewoon een soort van groepsaankoop voor kickstarters?
Klopt.
Maar zoals Savatar is het ook een vergif. Alles is stukken goedkoper, maar je bent uiteindelijk meer kwijt omdat je meer koopt :p

Carnegie voor 57 euro i.p.v. 77 euro, dank u Crowdfinder!
Hupla, dan zal het hier ver beslist zijn. Aan € 77 was de vrouw ver overtuigd, € 20 minder en het is normaal wel in the pocket!
Darwin’s Journey gaan we wel laten vallen. Mogelijk wel eens in retail oppikken.

EDIT: en had dus gelijk, het was direct “DOEN!”. En zo geschiedde.

Laatst bewerkt:
Hoe werkt die betaling eigenlijk op Crowdfinder? Ik heb via PayPal betaald, maar op de site zie ik nog steeds staan dat ik niet betaald heb. Is dat iets dat manueel door de organisator moet afgevinkt worden ofzo?

Hoe werkt die betaling eigenlijk op Crowdfinder? Ik heb via PayPal betaald, maar op de site zie ik nog steeds staan dat ik niet betaald heb. Is dat iets dat manueel door de organisator moet afgevinkt worden ofzo?
Klopt, gebeurt manueel.

Op de valreep meegedaan met de GP van Ares Expedition - The Terraforming Mars Card Game nog meer TM kan niet slecht zijn. En als dit een kruising is tussen race to the Galaxy en TM zal dit wel goedkomen.

Op de valreep meegedaan met de GP van Ares Expedition - The Terraforming Mars Card Game nog meer TM kan niet slecht zijn. En als dit een kruising is tussen race to the Galaxy en TM zal dit wel goedkomen.
Valreep is veel gezegd. Heb de group pledge nu verhoogd naar 200 copies :unsure:
Deelnemen kan hier: https://www.crowdfinder.be/project/659-ares-expedition-the-terraforming-mars-card-gam

Ook de group pledge van de Paladins of the West Kingdom-uitbreiding is populair. Heb die nu verborgen gezet zodat de andere group pledges ook wat volk krijgen, maar deelnemen kan hier nog met mijn group plegde: https://www.crowdfinder.be/project/655-paladins-of-the-west-kingdom-city-of-crowns

Terug
Bovenaan