De Ideale Wereld S24

Jammer dat jij niet inziet dat dit het perfecte bruggetje was naar de 'rel van de maand '😉

Laatst bewerkt:
Ik vond het niet heel geslaagd. Misschien beter als je daar ter plekke bent, dat kan.

Logisch dat ze natuurlijk de meest bekende personages gebruiken, maar sommige van die personages zijn hun houdbaarheidsdatum wel nabij, dus dat maakt het niet echt beter. Het stuk met Prinses Prikkelbaar was op zich nog wel een leuk idee, maar kon beter uitgewerkt worden.

Toch ook wel wat afwezigen van de cast: geen Voeten, Mintjens of Lelie.

Als hij daar niet speciaal zijn vrouw voor heeft laten zitten (geen idee, of die getrouwd was), dan zou ik zeggen: well done, Sir :tongue:

Vandaag aflevering met Tom Barman, die leek me toch serieus iets genomen te hebben, of is die altijd zo wazig?
Je kan altijd zo wazig zijn door altijd iets genomen te hebben :)

Die heeft toch de reputatie van zwaar aan de drugs te hangen, dacht ik.

Je kan altijd zo wazig zijn door altijd iets genomen te hebben :)

Die heeft toch de reputatie van zwaar aan de drugs te hangen, dacht ik.

Dat is eigenlijk echt wel een toffe gast, super vriendelijk altijd, maar die heeft altijd zo wel wat floaty. Ik denk legit wel niet dat die tegenwoorsig nog zwaar aan de synthetics zit, maar eerder de wijnbar nog goed weet te vinden. Tom Barman is net zoals Daan Stuyven en Arno vroeger een figuur met een specifieke uitstraling die altijd zichzelf is, en dat mag ik wel.

Vandaag aflevering met Tom Barman, die leek me toch serieus iets genomen te hebben, of is die altijd zo wazig?
Ik vond er nu niet iets speciaals op aan te merken. Behalve soms wat nadenken vooraleer ie effectief een antwoord gaf (en dan nog meestal zinnig).

Terug
Bovenaan