De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Het programma winnen was qua publiciteit misschien nog net iets beter geweest voor Gover, maar wat hij nu deed was dan the next best thing =) Ideaal moment.
Die kerel heeft op twee dagen een tiental (?) shows in Vlaanderen aangekondigd, en elke zaal was op vier minuten uitverkocht. Safe to say dat hij voor efkes gelanceerd is in Vlaanderen. Veel zal afhangen van wat hij juist gaat brengen in die zalen...

Ik heb voor twee locaties tickets. 😅 Dichtstbijzijnde was Genk, maar daarvoor was ik te laat. Dan maar voor Mechelen gegaan, dat lukte wel. Dag later kwam Antwerpen er nog bij, en heb ik daar ook nog maar tickets voor gekocht, iets beter bereikbaar. Die voor Mechelen krijg ik nog wel verkocht, als ik de zoekenden op Ticketswap zo zie... Ik hou nog even beide opties open.

Ik denk dat er wel mensen gaan verschieten van zijn shows. Er is een verschil tussen een goeie, droge oneliner en een show van een uur die zo absurd is dat mensen de zaal verlaten. Maar ik gun hem wel de fame. Eens iets anders dan de zoveelste irritante ADHD figuur die bekend wordt om de foute redenen. (Zo zitten er enkele in de jury)

Ik denk dat er wel mensen gaan verschieten van zijn shows. Er is een verschil tussen een goeie, droge oneliner en een show van een uur die zo absurd is dat mensen de zaal verlaten. Maar ik gun hem wel de fame. Eens iets anders dan de zoveelste irritante ADHD figuur die bekend wordt om de foute redenen. (Zo zitten er enkele in de jury)
Ik kan wel wat hebben qua absurditeit en aparte figuren. 😅 Maar inderdaad, wel benieuwd hoe hij het gaat vormgeven. Blijkbaar is hij ooit op zijn buik op het podium gaan liggen met zijn gezicht tegen de vloer en wachtte hij tot het publiek het podium op kwam om iets met hem te ondernemen. Op sommige plekken hebben ze hem op een brancard vastgesnoerd en hebben ze hem naar buiten gedragen, heen en weer door de straat. Of heeft hij ook een keer 90 minuten niks gedaan uit protest tegen zijn manager om dan op het einde heel even zijn fluit te tonen. :ROFLMAO: Het zal mij benieuwen...

Ik kan wel wat hebben qua absurditeit en aparte figuren. 😅 Maar inderdaad, wel benieuwd hoe hij het gaat vormgeven. Blijkbaar is hij ooit op zijn buik op het podium gaan liggen met zijn gezicht tegen de vloer en wachtte hij tot het publiek het podium op kwam om iets met hem te ondernemen. Op sommige plekken hebben ze hem op een brancard vastgesnoerd en hebben ze hem naar buiten gedragen, heen en weer door de straat. Of heeft hij ook een keer 90 minuten niks gedaan uit protest tegen zijn manager om dan op het einde heel even zijn fluit te tonen. :ROFLMAO: Het zal mij benieuwen...

Of dat verhaal dat hij samen met het publiek tot 2700 (of hoeveel was het?) ging tellen :biglaugh:

Ik hoop voor hem dat hij toch wat het juiste publiek aantrekt voor die aankomende shows.

Leuke finale, maar stel me soms wel vragen bij wat de jury soms wel of niet goedkeurt.

bv de vraag over Rishi Sunak (dat was woensdag zeker?) Tories niet goedkeuren als ze Conservatives zoeken :oink:
En gisteren dan bij Gover met het fragment van de Pride in Boedapest. Gover zegt "maar de burgemeester liet het toch doorgaan".
Even later vult Felix aan met 'verboden', terwijl ge dat impliciet ook gewoon uit Gover z'n geantwoorde zin kon halen.

Die kerel heeft op twee dagen een tiental (?) shows in Vlaanderen aangekondigd, en elke zaal was op vier minuten uitverkocht
En dan te weten dat die Stefano Keizers jarenlang in Nederland een B-artiest is.
Net als die Marokkaanse grapschreeuwer.

Maar liefst 28 verschillende juryleden dit seizoen..
Met toppers zoals :
Francis Van Broekhuizen. Wie?
Edson. Wie?
Daphne Agten. Topmadam, maar echt niet grappig als jurylid
Daan en Soundos : afvoeren aub. En vervangen door Gover aub. De enige nederlander die ik in de jury zou kunnen smaken.

Laten we het volgend jaar bij een veel kleiner aantal houden.
Geirnaert, Jeroom, Cooke, Geubels, Brusselmans en Bockie (enige goede nieuwkomer in de jury imo), en Gover

Urbanus en Frank Focketyn mogen van mij ook nog eens terug komen.

HAHAHAAH ! Ik heb mij daar destijds echt helemaal ziek mee gelachen. Echt minutenlang da ik nie meer bij kwam van t lachen.

Mijn wishlist voor de jury (smaken verschillen uiteraard): Phillipe Geubels, Bart Cannaerts, Jade Mintjes (love Jade!), Ella Leyers, Jeroom, James Cooke, Jonas Geirnaert, Jelle De Beule, Lieven Scheire, Alex Agnew, Jan-Jaap Van Der Wal, Gover Meit (en ik vergeet er nog wel een paar). Maar een 15-tal is meer dan genoeg.

Ik vind het raar dat sommigen Alex Agnew zeggen. Ik vind die gematigder geworden met de jaren.

Bart Cannaerts vond ik 10j geleden ofzo ook vervelend maar is ook gematigder/rustiger geworden

Zal met hun leeftijd te maken hebben 😅

bv Geubels met Agnew in de voorlaatste aflevering vond ik echt een aangename aflevering. Mochten van mij finale jury leden zijn.

Ps ik heb die oorkonde van Soundos niet eens bekeken.

Die Gover is nu populair, maar als zijn show in België gaat zijn zoals zijn voorgaande shows gebruikelijk waren, dan gaat dat nog wat geven.

Die zijn namelijk zo absurd, maar niet van het Hans Teeuwen absurd dat grappig is...fragmenten die op YouTube te vinden zijn, zijn gewoonweg amper grappig te noemen.
Hij is in Nederland al 10j bezig en daar krijgt hij meestal vernietigende recensies.
Hij lijkt me echt een kunstenaarsbrein te hebben met alle respect, wat dus vaak resulteert in vergezochte zaken niet voor de massa.

Ik vind het raar dat sommigen Alex Agnew zeggen. Ik vind die gematigder geworden met de jaren.
Ik zie 'm wel graag bezig, maar zijn passages in de jury waren wel heel matig dit jaar.
Ik had de indruk dat 'm meer aan het lachen en aan het strijk gaan was met opmerkingen van zijn medejuryleden en/of de kandidaten dan dat ie zelf grappig was

Ik zie 'm wel graag bezig, maar zijn passages in de jury waren wel heel matig dit jaar.
Ik had de indruk dat 'm meer aan het lachen en aan het strijk gaan was met opmerkingen van zijn medejuryleden en/of de kandidaten dan dat ie zelf grappig was

Dat is waar maar hij was niet vervelend luidruchtig dus dat is al veel waard op de dag van vandaag met al die aandachtzoekers 😂

Als je een Jennifer of Soundos bezig hoort: “ WOOOAAAA ERIIIIk “ doe toch gewoon normaal, jezus

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan