Duco is that you?15 goud, een zesde plek op de medaillespiegel. Beste Olympische Spelen ooit, een compliment voor de volledige Nederlandse equipe.
Zoveel te beter voor Nederland maar dit forum is voornamelijk Belgisch.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duco is that you?15 goud, een zesde plek op de medaillespiegel. Beste Olympische Spelen ooit, een compliment voor de volledige Nederlandse equipe.

8.Kopecky 4de voorlopig , hoeveel 4de plaatsen hebben we al ?
.Ik had het gevoel dat ze er doorzat tijdens deze omnium. Of haar tegenstanders waren simpelweg beter.Met zo'n enorm palmares 1 bronzen medaille voor Kopecky op de Spelen. Dat is toch wel erg teleurstellend.
Vergeet die van beste gewonnen kopduel niet voor Jan-Willem Van Schip!Proficiat Bart !
Doe daar nog een gouden medaille bovenop voor onsportiviteit van Duco en nog eentje van meest irritante forumgebruiker voor jezelf.
'Net niet' is iets typisch Belgisch (dat gevoel krijg ik toch altijd - eigen mening). Het is al beter dan vroeger maar je merkt dit nog steeds op aan die massa's 4de plaatsen.
Een heel deel van die 4e plaatsen zijn gewoon boven de verwachtingen. Ik denk aan de Tornado’s, Cats of Tim Brys. Vervang die door anderen met hetzelfde talent en die konden even goed 7e zijn geworden.Vervang alle Belgen die 4des zijn geëindigd door Nederlanders met identiek hetzelfde talent. Volgens mij zijn 4 van die 8 dan een medaille.
Hoe doet een Nieuw Zeeland het eigenlijk zo goed?Australië blijft toch zo'n indrukwekkend sportland. Is toch maar een land van 26 miljoen inwoners. Alsook de kleine buren van het Nieuw-Zeeland die op 19 medailles staan. Die hebben minder inwoners dan Vlaanderen. Knap.
Gohja, dan zit Nieuw-Zeeland nog een pak hogerGemiddeld zit Nederland met 15 goud inmiddels op een hoger percentage goud per inwoner. Applaus applaus.

Dat is algemene regelgeving en dus geen subsidies voor voetbal
Ze gebruiken dat geld vooral voor jeugdwerking (aangezien dat ook de regelgevingen is), waarom denk je dat Lefèvre een jeugdploeg heeft? Kost hem eigenlijk amper iets
Mentaliteit zal ook wel een rol spelen , niet alles is met geld op te lossen.Hoe doet een Nieuw Zeeland het eigenlijk zo goed?
Volgens mij investeren die toch niet bovengemiddeld hoog?
Ook een land met een van de meest hoge obesitas cijfers.
Ik had de Tornado's (wel met Doom in de ploeg, OK dat is waar) al sinds dag 1 op plaats 4 op mijn blaadje staan. Dat vond ik persoonlijk helemaal geen verrassing en helemaal niet boven de verwachting? Maar goed ieder zijn idee / mening zeker?Een heel deel van die 4e plaatsen zijn gewoon boven de verwachtingen. Ik denk aan de Tornado’s, Cats of Tim Brys. Vervang die door anderen met hetzelfde talent en die konden even goed 7e zijn geworden.

Die moeten toch een goede sportcultuur hebben, je stuurt niet zomaar 200 atleten naar de Spelen.Hoe doet een Nieuw Zeeland het eigenlijk zo goed?
Volgens mij investeren die toch niet bovengemiddeld hoog?
Ook een land met een van de meest hoge obesitas cijfers.
De 4e plaats van de Cats is nu toch niet bepaald boven verwachting hoor, integendeel zelfs.Een heel deel van die 4e plaatsen zijn gewoon boven de verwachtingen. Ik denk aan de Tornado’s, Cats of Tim Brys. Vervang die door anderen met hetzelfde talent en die konden even goed 7e zijn geworden.
Die moeten toch een goede sportcultuur hebben, je stuurt niet zomaar 200 atleten naar de Spelen.
Nederland heeft 15 vierde plaatsen dus zo typisch Belgisch is het niet'Net niet' is iets typisch Belgisch (dat gevoel krijg ik toch altijd - eigen mening). Het is al beter dan vroeger maar je merkt dit nog steeds op aan die massa's 4de plaatsen.
Vervang alle Belgen die 4des zijn geëindigd door Nederlanders met identiek hetzelfde talent. Volgens mij zijn 4 van die 8 dan een medaille.

Misschien klopt dat, maar willen we echt hier in België die nare hysterische verzengende altijd en eeuwig competititeve Hollandse mentaliteit? Nooit gelukkig en tevreden zijn,, maar altijd op zoek naar beter beter beter....Vervang alle Belgen die 4des zijn geëindigd door Nederlanders met identiek hetzelfde talent. Volgens mij zijn 4 van die 8 dan een medaille.