De Mol 2021

De Mol 2021

En ik heb Annelotte al sinds de eerste aflevering in het vizier als mol. Puur afgaand op haar mimiek als er dingen door GDC aangekondigd worden of er geld verdiend werd of verloren.

Haar aanwezigheid in de sleutelposities en het gebrek aan duidelijke meerwaarde tijdens proeven (opbrengt en niet enkel inzet) versterkt dit uiteraard.

Ik verdenk Annelotte ook sinds vorige aflevering echter ben ik bang wat in tunnelvisie te zitten. Zowel Jasmien als Philippe ergerden me maar ik denk dat die eerste wel de sterkere deelneemster is.

Ik blijf ook op Lottepoes.

Jasmien...wat een passief agressief mens. Vreselijk.

Van Philip zou ik horens krijgen, je hoopt bijna dat hij alles met opzet verkloot, want anders is dat wel een absolute kluns.

Ik ben totaal geen hints zoeker, geloof er ook niet in, maar gisteren zag ik ineens iets: bij het uit de wagens stappen na aankomst bij de papierfabriek zie je in een fractie van een seconde de achterkant van de trui van Jasmien. Daar staat 'blauw' op. De kleur die in de proef ervoor alles deed verlammen.
Totaal geen tip waarschijnlijk, maar ik heb 't toch maar mooi gezien! :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Ik schrijf Annelotte niet helemaal af, maar ik geloof er toch niet helemaal in. Ik vind ze bij momenten toch te veel moeite doen om opdrachten te doen lukken. Ik vind dan toch Lennart, Katrien en in mindere mate Jasmien toch verdachter. Al was Jasmien ook wel heel enthousiast met het raden van die hond zonder baasje.

Het is al duidelijk dat als Philip in the 'zone' zit dat hij hier niet snel op terugkomt. Ze zei zelf toch eerst 6 ipv 5. Pas toen ze aan het rekenen waren kwam ze af met 5. Het was zij trouwens die bij het linken van de naam al niet direct wou opsplitsen qua geslacht van de honden.

Telefoon overnemen is goed. Maar om dan heel wat uitleg te geven over UPS.
Denk ook dat een mol ooit wel iets goed zal doen he. Maar dan vooral als je zelf niets opgebracht hebt en de andere in verhouding weinig in de pot brengen.
Ik vond die communicatie van Philip daar nu niet zo slecht? Ja, een voetbalploeg zeggen, dat weten die vrouwen misschien niet. Maar uitleggen hoe een UPS ventje eruit ziet, is nog veel dommer...

Het was zowaar het enige dat Philip goed deed in de aflevering :D

Ik denk dat ik Jasmien echt al compleet had volgescheten moest ik medekandidaat geweest zijn.

Van Philip zou ik horens krijgen, je hoopt bijna dat hij alles met opzet verkloot, want anders is dat wel een absolute kluns.

Ik ben totaal geen hints zoeker, geloof er ook niet in, maar gisteren zag ik ineens iets: bij het uit de wagens stappen na aankomst bij de papierfabriek zie je in een fractie van een seconde de achterkant van de trui van Jasmien. Daar staat 'blauw' op. De kleur die in de proef ervoor alles deed verlammen.
Totaal geen tip waarschijnlijk, maar ik heb 't toch maar mooi gezien! :biglaugh:
Ik denk dat half België blauw wel zag staan op dat t-shirt ...
Eronder staat in koeienletters ook Scotch&soda , inderdaad de kledingsponsor van de mol.
Zo een obvious hint zou er nooit ingestoken worden :unsure:

Laatst bewerkt:

Bij de eerste maal omver werpen van de blokjes kun je duidelijk zien dat hij zijn wijsvinger uitsteekt richting een blokje.

Sven heeft wel punten gescoord bij mij deze aflevering.
Eerst wanneer Philip daar als een idioot naar muziek zit te luisteren ("allez ziet die daar nu zitten, daar is toch iets mis mee") 😅
En dan over die hypnotiseur: wat ik vreemd vond was zijn bril met maar 1 oortje, dat heb ik nog nooit gezien. Hahahahaha

Ik blijf toch op Annelotte, zat weer in het team waar bijna niks van geld werd verdiend (honden) ... en wist als mol natuurlijk perfect hoe ze dat staartje verkeerd moest plooien met origami... dus kon wel voor het geld gegaan zijn, ze kon de proef erna toch saboteren.

Volgens mij weet Philip goed wie het is.
Hij had gezegd tijdens een eliminatie dat hij alles op 1 persoon ging zetten en hij zit er nog in.

Dus hij saboteert nu voor de mol kan saboteren waardoor de anderen moeilijker kunnen ontdekken wie de mol is.

Ik blijk ook bij Annelotte. Een van de 3 schutters en de enige van die 3 dat er echt weinig van backt. Lennert kan nog, maar die doet iets teveel zijn best om geld binnen te halen + is ook precies echt pissed als er dingen mislukken. Annelotte zit altijd bij de goede teams om het meeste geld te verbrotten. Ik denk dat ze ook door heeft dat Philip op haar zit en vandaar dat ze haarzelf wat uit vizier zilt halen als ze met hem opdrachten speelt.

Ik vind die hypnose dwaas..

Waarom werden zij 3 verkozen eigenlijk?
Dat vraag ik mij ook af. Daar wordt niks over gecommuniceerd. Bij letterlijk ALLE opdrachten bepaalt de groep wie wat speelt en nu worden er plots die 3 mensen afgevaardigd door de productie (zo lijkt het toch) om een opdracht te doen voor 2000 euro terwijl het grote geld te verdienen valt met de andere (honden)proef.
Conclusie: de mol zat zeker niet bij de hypnoseproef. Er is er zelfs ondertussen al een naar huis...

Dat van gekende hond zouden ze sowieso nooit uitzenden als het zo is.

Misschien heeft ze gewoon altijd snoepjes aan die hond. Een hond heeft dat na 5 minuten al door.

In "the making of" bij Telenet kan je zien dat de hond door een productiemedewerker 2 weken voor opname is opgehaald geweest.
En dat hij nogal fel gehecht is geraakt aan die persoon, en dus niet zo zeer aan Lottepoes...

Maar goed, een poes en een hond gaat soms goed samen! :)

Hij had gezegd tijdens een eliminatie dat hij alles op 1 persoon ging zetten en hij zit er nog in.

Dus hij saboteert nu voor de mol kan saboteren waardoor de anderen moeilijker kunnen ontdekken wie de mol is.
Goeie theorie!

Inderdaad hij gaat all-in bij de vorige eleminatie waar je tot 50% kans had om eruit te liggen. Dus hij weet normaal redelijk zeker wie de mol is.

Sven heeft wel punten gescoord bij mij deze aflevering.
Eerst wanneer Philip daar als een idioot naar muziek zit te luisteren ("allez ziet die daar nu zitten, daar is toch iets mis mee") 😅
En dan over die hypnotiseur: wat ik vreemd vond was zijn bril met maar 1 oortje, dat heb ik nog nooit gezien. Hahahahaha
idd. t'buske komt om 11u :lol:

Dat vraag ik mij ook af. Daar wordt niks over gecommuniceerd. Bij letterlijk ALLE opdrachten bepaalt de groep wie wat speelt en nu worden er plots die 3 mensen afgevaardigd door de productie (zo lijkt het toch) om een opdracht te doen voor 2000 euro terwijl het grote geld te verdienen valt met de andere (honden)proef.
Conclusie: de mol zat zeker niet bij de hypnoseproef. Er is er zelfs ondertussen al een naar huis...
Zou me niet verbazen als die hypnotiseur zelf die 3 gekozen heeft. Meer suggestieve types...

Jammer, ik had Philip wel eens gehypnotiseerd willen zien worden. Dat zou pas lachen geweest zijn.

Inderdaad hij gaat all-in bij de vorige eleminatie waar je tot 50% kans had om eruit te liggen. Dus hij weet normaal redelijk zeker wie de mol is.
Of juist niet en heeft geluk dat de persoon waarvan hij denkt dat het de mol is vaak in hetzelfde team zit als de mol.
Of de andere hebben meer fouten gemaakt dan hem op de test

Terug
Bovenaan