De Mol 2022

De Mol 2022

Ik vind sommige proeven al redelijk moeilijk om klaar te spelen. Precies of het dan dankzij de mol is dat er nog niet veel geld binnen gehaald is. Als ze op 't laatste van het seizoen tonen waar precies gesaboteerd werd is dat ook altijd underwhelming.

Emmanuelle staat erbij als een dode vis. Van Nele heb ik de indruk dat ze haar door den dag moet slepen. Als die 3 stappen zet is ze buiten adem. Die hippie kan het vooral goed uitleggen, daar stopt het. Uma denkt al gewonnen te zijn. En dan heb je Sven. 't Zit er niet in bij Sven. Sven is ergens gestorven vanbinnen denk ik. De 2 meeste interessante deelnemers die er voluit voor gingen liggen er al uit.

Uma en boomsnoeier gingen alles inzetten op Jens. Jens ligt eruit. Uma of boomsnoeier is de mol. Ik ga voor Uma. Alhoewel boomsnoeier geen 2 meter diep kan duiken.

Laatst bewerkt:
Zou het zulk een transparant jaar zijn? In een année grand cru dan nog wel...Pas op ik stem ook op Bert, maar ergens lijkt het me te simpel om op hem te stemmen (verleden jaar zat ik er ook naast met Sven, die tot het einde derin zat, en van mol veranderen doe je niet zo snel)

Ik blijf wel bij Bert als mol, nonetheless

Wij verdenken Yens sinds gisteren. Hij deed echt raar en zenuwachtig toen Emanuelle hem verdacht als mol en trok zulke rare ogen. :unsure:

Anke is het volgens mij niet, die is veel te zenuwachtig om mol te zijn en wil veel te erg dat die proeven lukken. (Indien wel, vind ik dat ze dat heel goed speelt.)

Bert, Uma en Yens zijn interessante personages. Hopelijk blijven zij er nog lang in.

Stom dat er zoveel en obvious fake wordt gemold. Dat al die proeven mislukken, tja... denk echt niet dat je die moet onderschatten. Ik weet natuurlijk niet hoe dat er in vorige seizoenen aan toeging, dus ik kan enkel hierover spreken.

Toch echt een sterke uitspraak over een kandidaat van De Mol...
Ik zag het zo gebeuren, je zag aan haar gezicht dat ze niet snapte waarom je nooit op je partner moet inzetten.

Sympathiek van Yens dat hij haar niet gedumpt heeft, maar dat had fataal kunnen zijn
Wij verdenken Yens sinds gisteren. Hij deed echt raar en zenuwachtig toen Emanuelle hem verdacht als mol en trok zulke rare ogen. :unsure:

Anke is het volgens mij niet, die is veel te zenuwachtig om mol te zijn en wil veel te erg dat die proeven lukken. (Indien wel, vind ik dat ze dat heel goed speelt.)

Bert, Uma en Yens zijn interessante personages. Hopelijk blijven zij er nog lang in.

Stom dat er zoveel en obvious fake wordt gemold. Dat al die proeven mislukken, tja... denk echt niet dat je die moet onderschatten. Ik weet natuurlijk niet hoe dat er in vorige seizoenen aan toeging, dus ik kan enkel hierover spreken.
Was dat niet gewoon omdat dat tactisch een blunder was van Emanuelle, en Yens er dan met grote kans uit zou liggen?

Zou het zulk een transparant jaar zijn? In een année grand cru dan nog wel...Pas op ik stem ook op Bert, maar ergens lijkt het me te simpel om op hem te stemmen (verleden jaar zat ik er ook naast met Sven, die tot het einde derin zat, en van mol veranderen doe je niet zo snel)

Ik blijf wel bij Bert als mol, nonetheless
diejen Bert doet zich voor als een intellectueel, maar doet dan echt debiele dingen.
volgens mij is dat zoals Bart in Griekenland: bewust dingen doen, zodat de anderen op hem gaan invullen, en hij zelf meer kansen maakt om te winnen.

Afgaande op alle seizoenen blijven seizoen 3 en 9 mijn favorieten!
Dit jaar zal het niet worden, al hoop ik wel dat ze nog meer oude bekenden laten opdraven… Mol Hugo bijvoorbeeld… of kandidate Shadia (iemand? 😊)

Ik heb mij echt kapotgelachen met die kameel :rofl::rofl::rofl:Jens en Toon willen kaneelstokjes uitbeelden door middel van een kameel en vijf minuten later staat er effectief een kameel. Man, als ik daar stond zou ik buikpijn van het lachen krijgen. :laugh:

Heb op dit moment twee hoofdverdachten. Anke en Yens. Anke omdat ik er speelsgewijs een beetje de Lennart van vorig jaar er in terug zie. Totaal niet opvallend en heel gemotiveerd om de proeven te doen lukken. Het zou mij niet verbazen mocht zij het blijken te zijn alleszins. Yens dan weer met het geval Emanuelle. Als zij effectief op Yens heeft gestemd, dan hebben ze of wel veel geluk gehad dat een ander duo het nog slechter deed, of Yens is gewoon de mol. Hoe langer Emanuelle er in blijft, hoe groter de kans is dat Yens de mol is gok ik.

Verder vind ik dit inderdaad zoals gezegd maar een pover deelnemersveld in vergelijking met de vorige jaren. Ik heb mij toch al twee afleveringen er redelijk door moeten sleuren, terwijl ik vorig jaar direct mee was met het programma. Er zitten wel echt een paar rare individuen tussen.

Wel zonde dat Jens en Toon eruit vliegen. Uiteraard waren dat allebei duidelijk geen mollen, maar gaven het programma toch tenminste nog wat kleur vond ik. Ik had liever Nele en Sven (of Emanuelle en Yens) er zien uitgaan. Die Nele haar stem is trouwens echt vreselijk, da's toch niet meer natuurlijk?

Jammer voor de rest van het spel dat Toon en Jens eruit liggen. Jens gaan ze zeker missen bij de proeven.

Met Anke en Uma kan je ook nog ergens geraken, maar de rest draagt momenteel toch niet veel bij.

Yens, Manu, Sven, ... en zelfs Bert, toch allemaal maar heel plat. Ze kunnen niet allemaal de mol zijn...

Maar vorig jaar is Filip afgevallen voor de finale? Lennart, Annelies en Sven zaten in de finale. Philip vloog eruit de aflevering dervoor.

Ik vind het altijd raar hoe weinig mensen er bij stil staan dat het de bedoeling is om anderen te laten denken dat je de mol bent als je hem niet bent. Deelnemers die er telkens voor gaan winnen nooit.

Davey (seizoen 5) en Lloyd (seizoen 6) gingen er toch ook telkens voor en wonnen uiteindelijk.
Davey kan ik me niet zo goed meer herinneren, maar van Lloyd herinner ik me toch dat hij ook bewust zich probeerde verdacht te maken.

Nu goed, sinds de reboot blijft de koningin van het proeven-saboteren-als-deelnemer toch Cathy. Gilles was een heel leuke mol, maar volgens mij was die stiekem toch lastig dat elke actie die hij kon doen gewoon verbleekte met wat Cathy uit de pot haalde :lol:.

Bij dat duiken naar de ringen toch ook maar een gepruts van jewelste.

Kunnen duiken heeft bijzonder weinig te maken met naar een diepte te kunnen zwemmen. Mijn ex en ik hebben beiden hetzelfde advanced diver brevet van Uma. In geen 100 jaar geraakte mijn ex zes meter diep.​
Ik had niet gedacht dat Bert en Jens er zo veel moeite mee zouden hebben​
Bwah toch nuttig als je weet hoe je je voortbeweegt onder water, nee? En je zegt zelf dat je ex nooit zo diep geraakt. Dan kan je moeilijk zeggen dat er geprutst is. Die hebben dat gewoon te zwaar onderschat. Ik ben zelf niet de beste zwemmer en ik kan me niet inbeelden dat ik dat ooit zou kunnen naar 6 meter diep gaan. Misschien als ik me naar beneden kon trekken via de rots, maar dan nog...

Voor de rest met stomheid geslagen door Manu haar gedrag. Die had echt niet door dat op uw eigen partner stemmen gatachterlijk is.
Algemeen heeft de mol niet veel werk hier. Veel gepruts en chaos waardoor opdrachten mislukken zonder actief mollen.

Ik heb voorlopig geen verdachte, al is de hypothese dat het Yens is zeker plausibel. Als Manu echt op hem heeft gestemd heeft die nu een schat aan informatie.
Maar ik hou Nele ook in het achterhoofd. Ik vind dat die zeer geslepen is. Wel grappig hoe op het einde van de aflevering juf Nele efkes boven kwam :lol: "we gaan vanaf nu ons best doen" of wat was het...

Heeft er trouwens iemand die letters helemaal op het einde van d aflevering bekeken? Daar zat precies een boodschap in.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan