SnakeGodRovinin
Well-known member
Was grapje héWat heeft dat er nou weer mee te maken? Het gaat echt wel meer om de inhoud dan het kleurtje dat ze van Moeder Natuur meekreeg hoor.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was grapje héWat heeft dat er nou weer mee te maken? Het gaat echt wel meer om de inhoud dan het kleurtje dat ze van Moeder Natuur meekreeg hoor.
.
Ik zag het zo gebeuren, je zag aan haar gezicht dat ze niet snapte waarom je nooit op je partner moet inzetten.Toch echt een sterke uitspraak over een kandidaat van De Mol...
Was dat niet gewoon omdat dat tactisch een blunder was van Emanuelle, en Yens er dan met grote kans uit zou liggen?Wij verdenken Yens sinds gisteren. Hij deed echt raar en zenuwachtig toen Emanuelle hem verdacht als mol en trok zulke rare ogen.
Anke is het volgens mij niet, die is veel te zenuwachtig om mol te zijn en wil veel te erg dat die proeven lukken. (Indien wel, vind ik dat ze dat heel goed speelt.)
Bert, Uma en Yens zijn interessante personages. Hopelijk blijven zij er nog lang in.
Stom dat er zoveel en obvious fake wordt gemold. Dat al die proeven mislukken, tja... denk echt niet dat je die moet onderschatten. Ik weet natuurlijk niet hoe dat er in vorige seizoenen aan toeging, dus ik kan enkel hierover spreken.
diejen Bert doet zich voor als een intellectueel, maar doet dan echt debiele dingen.Zou het zulk een transparant jaar zijn? In een année grand cru dan nog wel...Pas op ik stem ook op Bert, maar ergens lijkt het me te simpel om op hem te stemmen (verleden jaar zat ik er ook naast met Sven, die tot het einde derin zat, en van mol veranderen doe je niet zo snel)
Ik blijf wel bij Bert als mol, nonetheless
Als mol gecast misschien?De meest kleurrijke figuur in een vrij kleurloze groep valt af. Doodzonde.
Dat die 2 de Mol niet waren was wel duidelijk.
Emmanuelle, wat is dat? Waarom cast je in hemelsnaam zo iemand voor dit programma.
Geloof ik niet in, wel een heel zwakke persoonlijkheid.Als mol gecast misschien?
Tja, die 2 hadden precies wel de mentaliteit van de groep van vorig jaar…Mijn 2 favoriete deelnemers er al uit
Ik hoop enkel dat Nele er snel uitligt , kan haar hese stem niet verdragen.

Jens en Toon willen kaneelstokjes uitbeelden door middel van een kameel en vijf minuten later staat er effectief een kameel. Man, als ik daar stond zou ik buikpijn van het lachen krijgen. 
Davey (seizoen 5) en Lloyd (seizoen 6) gingen er toch ook telkens voor en wonnen uiteindelijk.Ik vind het altijd raar hoe weinig mensen er bij stil staan dat het de bedoeling is om anderen te laten denken dat je de mol bent als je hem niet bent. Deelnemers die er telkens voor gaan winnen nooit.
Davey kan ik me niet zo goed meer herinneren, maar van Lloyd herinner ik me toch dat hij ook bewust zich probeerde verdacht te maken.Davey (seizoen 5) en Lloyd (seizoen 6) gingen er toch ook telkens voor en wonnen uiteindelijk.
.Bwah toch nuttig als je weet hoe je je voortbeweegt onder water, nee? En je zegt zelf dat je ex nooit zo diep geraakt. Dan kan je moeilijk zeggen dat er geprutst is. Die hebben dat gewoon te zwaar onderschat. Ik ben zelf niet de beste zwemmer en ik kan me niet inbeelden dat ik dat ooit zou kunnen naar 6 meter diep gaan. Misschien als ik me naar beneden kon trekken via de rots, maar dan nog...Bij dat duiken naar de ringen toch ook maar een gepruts van jewelste.
Kunnen duiken heeft bijzonder weinig te maken met naar een diepte te kunnen zwemmen. Mijn ex en ik hebben beiden hetzelfde advanced diver brevet van Uma. In geen 100 jaar geraakte mijn ex zes meter diep.Ik had niet gedacht dat Bert en Jens er zo veel moeite mee zouden hebben
"we gaan vanaf nu ons best doen" of wat was het...Lloyd toch echt niet? Davey herinner ik me niet meerDavey (seizoen 5) en Lloyd (seizoen 6) gingen er toch ook telkens voor en wonnen uiteindelijk.