De Mol 2025 - Aflevering 6

vishnusixclix

Well-known member
Crowdfunder FE
1745747397907.png

🙀
Hilde
naar huis gestuurd zeg! Het lag er een beetje te dik op dat deze kandidaat zat te liegen en bedriegen natuurlijk. Ander en beter!

Zou iedereen zijne euro vandaag eindelijk vallen dat Sarah de mol is? Het zal nog niet zijn dat het duidelijk is nu!
Vandaag de obligatoire paintball aflevering. Er mag nu wel meer pit inzitten dan vorige week want de aflevering was aan de tamme kant...

1745747310744.png

Ik wacht ook nog een beetje op een killer aflevering met veel onderlinge discussie, bedrog en liegen. Het is allemaal nogal braafjes tot nu toe.

Ik wacht ook nog een beetje op een killer aflevering met veel onderlinge discussie, bedrog en liegen. Het is allemaal nogal braafjes tot nu toe.
Ze zouden de bedragen eens maal 10 moeten doen. Het zal snel genoeg spannend worden, serieuzere deelnames (met de nodige bijhorende discussies), en minder obvious "gemol" van de kandidaten.

Ze zouden de bedragen eens maal 10 moeten doen. Het zal snel genoeg spannend worden, serieuzere deelnames (met de nodige bijhorende discussies), en minder obvious "gemol" van de kandidaten.
Idd, nu zijn het toch meestal mensen die een professie hebben die genoeg geld verdienen, en niet echt wakker liggen van wat er nu verdiend zal worden en wat niet.

Zou wel grappig zijn als Michèle al huilend een bats had verkocht aan Sarah omdat ze verraden werd ipv een knuffel
😅

Lol. Wat een trade. Geen geld en maar 1 pasvraag terwijl je in een betere onderhandel positie zit. Pedro wins again.

Michèles reacties zijn inderdaad niet oprecht en in de proeven speelt ze bijzonder zwak. Zonder pasvragen en met Pedro als verdachte gaat ze toch door. :thinking:

Nimrod die bij golf:
* niet doorgeeft dat A fout is
* van D een B maakt

En vorige aflevering wanneer hij omhelzing in auto krijgt zijn hoofd zo draait dat ander oor niet zichtbaar wordt (of dat leek zo toch in review van vorige week).

Ik zal maar bij sarah blijven.
Ik denk dat de mol bij het golfkarretje moet zitten. Maar als je dan achteraf ziet dat je terug kan reduceren bij de boekjes enzo.
In hoeverre maakt het uit wat je op het moment van de proef verdient?
De enige die volgens mij de helm kon saboteren was de drager zrlf.
Bij het geschrift was geen enkel geschrift het juiste. Kijk naar de eerste i en de b.

Het vervolg ben ik nog aan het kijken. :)

Ze moeten toch echt eens gaan minderen met pasvragen/vrijstellingen. En tegelijk de impact ervan serieus verhogen. Begint voorspelbaar te worden.

Aangezien Pedro er uit ligt met drie pasvragen, lijkt me de kans groot dat de overige kandidaten op het juiste spoor zitten.

Zelf had ik aan Pedro gevraagd om de pasvragen te laten liggen, en hem beloofd alles te vertellen van de vorige avond. Maar de geldpot interesseert ze precies écht niet dit jaar.

Die opdrachten zitten er op zich wel in zoals die bingo avond en dat gemarchandeer bij die pasvragen en het vrijlaten van Pedro maar het is allemaal wat soft, echte twisten of psychologische spelletjes worden er ni echt gespeeld.

Met drie pasvragen eruit vliegen is toch wel ne pijnlijke, die was dus allesbehalve zeker van zijn mol en dan zal de rest het wel al grotendeels weten vermoed ik. Verklaart ook waarom die zo greedy was om alle vijf pasvragen te willen.

Ik ben zeker niet iemand die opnieuw kijkt of dingen analyseert, maar het viel me op dat Alexy enorm veel dingen met Michele doet (Zaten ook samen in de eerste container) en ook de mate die Michele aan overacting doet. Bij deze uitbarsting over de pasvragen ook: ze kijkt weg ipv naar de schuldigen te kijken. Dat is gewoon heel atypisch want iemand die de schuldigen aankijken te confronterend vindt, zou ook niet zoiets zeggen.

Bij de parachutesprong, het trampolinegedeelte, viel de roos naar beneden bij Alexy en Michele. Der is maar 1 iemand die goed kan inschatten hoe “lastig” dit is en dat is Alexy. Ik vermoed dat die al lang naar Michele kijkt.

Welkom in mijn tunnel trouwens :)

Ik ben zeker niet iemand die opnieuw kijkt of dingen analyseert, maar het viel me op dat Alexy enorm veel dingen met Michele doet (Zaten ook samen in de eerste container) en ook de mate die Michele aan overacting doet. Bij deze uitbarsting over de pasvragen ook: ze kijkt weg ipv naar de schuldigen te kijken. Dat is gewoon heel atypisch want iemand die de schuldigen aankijken te confronterend vindt, zou ook niet zoiets zeggen.

Bij de parachutesprong, het trampolinegedeelte, viel de roos naar beneden bij Alexy en Michele. Der is maar 1 iemand die goed kan inschatten hoe “lastig” dit is en dat is Alexy. Ik vermoed dat die al lang naar Michele kijkt.

Welkom in mijn tunnel trouwens :)

Wat zeker is is dat al haar proeven slecht waren. Bedoeld of onbedoeld.
Ze is ook zeer theatraal. Overdreven zelfs imo.

Terug
Bovenaan