Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin beweert van niet.Doet waxen pijn als je benen toch al onthaart zijn? (Sarah) (Ik weet dat echt niet)
Die van mij idemMijn vriendin beweert van niet.

Da's gelijk vragen of snijden in uw vingers pijn doet als uw armen geamputeerd zijnDoet waxen pijn als je benen toch al onthaart zijn? (Sarah) (Ik weet dat echt niet)
Volgens wat ik heb gelezen staat er een Chinese Muur tussen de redacties van Café De Mol en die van De Mol zelf.Kunnen ze in Cafe De Mol ook eens stoppen met de mensen uit te nodigen die iemand zo hard verdenken dat ze in die aflevering zelf er al uitvallen, puur omdat ze dan hun reacties kunnen filmen? Da's nu al paar weken op een rij dat ik weet wie er uitligt adhv degene die ze hebben uitgenodigd...
Ah. Zo ene met verschillende gaten tussenin.Volgens wat ik heb gelezen staat er een Chinese Muur tussen de redacties van Café De Mol en die van De Mol zelf.
FTFYKunnen ze in Cafe De Mol ook eens stoppenmet de mensen uit te nodigen die iemand zo hard verdenken dat ze in die aflevering zelf er al uitvallen, puur omdat ze dan hun reacties kunnen filmen? Da's nu al paar weken op een rij dat ik weet wie er uitligt adhv degene die ze hebben uitgenodigd...
Ze moesten 1.5u lachen.Doet waxen pijn als je benen toch al onthaart zijn? (Sarah) (Ik weet dat echt niet)
Ja maar er waren 2 auto's dus als je niet in die auto zat was dat redelijk onmogelijk.ze hebben dat nochtans laten zien.
Dus volgend seizoen graag in de oerbossen van Roemenië of ergens afgelegen in de Schotse Hooglanden dan.
Die sabotage is op voorhand uitgevoerd, niet juist voordat ze in de auto gingen plaatsnemen.Ze moesten 1.5u lachen.
Als die wax er 1.5 uur ophangt ga je dat wel voelen denk ik.
Bij Sarah zag dat rood alsof er vel mee was.
Ja maar er waren 2 auto's dus als je niet in die auto zat was dat redelijk onmogelijk.
En als je in die auto zat moest je een excuus verzinnen om vroeger te vertrekken, vanachter te gaan zitten en dat snel open te vijzen.
Als Sarah niet de mol is moet ze nu 100% zeker weten wie de mol wel is.
Na het seizoen in Duitsland hebben ze gezegd nooit meer naar een land te willen gaan waar ze niet quasi zeker zijn van warm en droog weer.Ik denk dat je in Roemenië wel een geweldig seizoen zou kunnen draaien.
Grootste probleem is dat ze doorgaans ergens in november/december naar de locatie reizen, dus je wil liefst plekken waar het weer min of meer acceptabel is in die periode. Ook in Roemenië zou dat niet werken in die periode, trouwens.
Thailand is qua locatie wel top, alleen is het jammer dat we er bijzonder weinig van te zien krijgen omdat ze vermoedelijk de toeristische hotspots moesten vermijden. Zeker naar het einde van de reis toe is dat belangrijk, want anders zien Vlaamse toeristen welke deelnemers er nog in het spel zitten.
Wat voor weer kun je verwachten op Sicilië in november? De gemiddelde temperatuur in november is 18,1°C en zijn er rond de 5 zonuren per dag. Je kunt in november zo'n 19 dagen wat regen verwachten met een totale neerslag van ongeveer 222 mm.Na het seizoen in Duitsland hebben ze gezegd nooit meer naar een land te willen gaan waar ze niet quasi zeker zijn van warm en droog weer.
Roemenië is gemiddeld wel wat kouder (maar zeker niet extreem), maar ook gemiddeld veel droger.Nee toch niet, eerder in het stukske arm dat nog overblijft keuteren, doet ook nog pijn ook al is uw arm er al af.Da's gelijk vragen of snijden in uw vingers pijn doet als uw armen geamputeerd zijn

Precies of ze met 1 handicap het gingen halen? 2e handicap aansmeren lijkt me net geen molgedragIk zit nu toch ook in de Sarah tunnel. Vooral met het golfen viel mij subtiel mollen op. Wanneer ze aangekomen krijgen om een 2e handicap te kopen, is ze eerst wat afzijdig. Dan smijt ze ffkes 1 zin ertussen "ik zou toch een 2e handicap kopen want anders halen we het nooit, " om zich dan weer compleet afzijdig te houden. Maar Ondertussen wel het zaadje geplant bij de groep om die 2e handicap te kopen.
En uiteraard met die lach helm. Zo easy om kei veel geld eruit te halen, ook al is uw helm zogezegd gesaboteerd![]()

Als mol zou ik daar eerder pleiten om niet voor de extra handicap te gaan, al is dat misschien ook wel verdacht want niemand die dacht dat ze het dan ging halen.Ik zit nu toch ook in de Sarah tunnel. Vooral met het golfen viel mij subtiel mollen op. Wanneer ze aangekomen krijgen om een 2e handicap te kopen, is ze eerst wat afzijdig. Dan smijt ze ffkes 1 zin ertussen "ik zou toch een 2e handicap kopen want anders halen we het nooit, " om zich dan weer compleet afzijdig te houden. Maar Ondertussen wel het zaadje geplant bij de groep om die 2e handicap te kopen.
En uiteraard met die lach helm. Zo easy om kei veel geld eruit te halen, ook al is uw helm zogezegd gesaboteerd![]()