De Mol 2026 | Aflevering 1: De kop is eraf!

maar we hebben toch beide mee zien doen tijdens een proef bij het voorproefje van volgende week? Of bedoel je dat de groep daarna "zelf" beslist wie er wegmoet?
Het gaat een proef zijn en ze moeten iets uitleggen daarover. Dan gaat de groep moeten kiezen wie liegt of niet en zo zal geschieden.

DIt soort opdracht is al eens voorbijgekomen.

Je kan ook omgekeerd zoeken. Wie is het niet.

Maïte: lag er direct uit. Een flapuit en hart op de tong, dus geen goeie mol.
Karla: van hetzelfde laken een broek. Aflevering één en iedereen weet van haar medische achtergrond.
Wout: Veel te geïnvesteerd in het spel.
Maxim: van het zelfde.

Vincent: heeft een episode zo goed als niet meegedaan. Een positie waar een mol niks kan betekenen.

De rest lijkt mij nog enigzins verdacht.

En telkens ik 100% iemand kan uitsluiten krijgt die een rood scherm. Irritant :)
Totaal niet mee eens eigenlijk.

Veel te veel geïnvesteerd in het spel, terwijl ze ocharme nog maar 1700(?) euro verdiend hebben. Nuff said.

Daar zou ik juist wel op letten.

De twee in de auto kunnen het toch in principe ook niet zijn eigenlijk?
Allé, daar zijn toch veel te veel variabelen al om er als Mol bij te raken?
Die twee zou ik persoonlijk nu niet direct verdenken als mol, maar niet per se omdat ze in de auto's zitten nu. Eerder omdat ze zich niet hebben kunnen losmaken bij proef 1 met die vragen. Je wil (als je daar zit al mol alleszins) je daar zsm los maken.

Als ik op dit moment mensen al zou uitsluiten als mol zou ik denk ik gaan voor: Vincent, Abigail, Karla en Isabel.

Normaal zou ik Kristof op basis van zijn pro-actief gedrag (het twee maal horen van de andere kandidaten) op de boot ook uitsluiten, maar daar wil ik nog voorzichtig in zijn, gezien de mol zich in die proeven wel wat kon permitteren omdat er net 10k gemist is geweest.

Laatst bewerkt:
Fout van de Regie, maar Als Gilles tegen de mol sprak zie je dat hij bijna op oog hoogte kijkt. Dit doet mij wel heel sterk vermoeden dat de Mol een groot persoon is. Boogschutter dude is de grootste en Gilles is ook keigroot dus...

Fout van de Regie, maar Als Gilles tegen de mol sprak zie je dat hij bijna op oog hoogte kijkt. Dit doet mij wel heel sterk vermoeden dat de Mol een groot persoon is. Boogschutter dude is de grootste en Gilles is ook keigroot dus...
Of de mol staat op een trapje om mensen zoals jij op het verkeerde been te zetten?

Tuurlijk kan die je vraag stellen, alsof ze zo'n simpelen dingen door de mazen van het net zouden laten glippen
We zullen zien deze zondag met die ene, die in afl. 2 werd gespot na afloop van de eerste afl.
Als dat een montagefout was, dan lijkt me dat een denkbare piste, de grootte van de persoon.

Inderdaad. Gilles kan kijken naar waar die wil. Zulke zaken zeggen echt niks. Gilles en co houden met zulke zaken echt wel rekening hoor.

Jij was bezig over de boogschutter dude en dat was niet Wout maar Yannis :giggle:

Ja omdat dat de enige grote was die ik mij de eerste aflevering herinnerde, zo goed was het dan ook weer gemonteerd dat Wout mij zelf niet opgevallen was. Anyhow... Boogschutter of niet, mijn theorie klopte dus wel. Op naar volgend jaar en al mijn grootouders hun erfenis op Unibet smijten.

Terug
Bovenaan