De Mol 2026 - algemeen

Mona

Member
Seizoen 19! Dit jaar trekt De Mol naar Portugal. De kandidaten werden afgelopen zondag voorgesteld, de eerste aflevering is er op 29 maart.

Wat denken we van de kandidaten? https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/22/de-mol-kandidaten-2026-portugal/

En wat denken we van een potentiële tweede Mol? Dat gingen ze toch nooit doen?

Het zal wel een gimmick zijn om het gesprek op gang te brengen... waarschijnlijk zal het na de eerste of tweede aflevering een 'normaal' seizoen worden, of speelt die tweede Mol een maar weinig ingrijpende bijrol?

Laatst bewerkt:
Tweede mol? Misschien... maar ik verwacht allesinds weer een of ander nieuw idee ... dat in de praktijk niet altijd een verbetering is...

Ik denk ook dat het iets anders zal zijn dan 2 mollen. Misschien de mogelijkheid om als mol aan 1 kandidaat per aflevering te vragen om mee te helpen mollen in ruil voor een vrijstelling of pasvragen?

Diene Dries lijkt een beetje op Walter Grootaers.

Lijkt me iets te makkelijk omdat je nu puur op lengte zou kunnen afgaan wie die twee zijn.

Denk niet dat het echt iets vré speciaal zal zijn.

Wat me opviel bij de voorstelling van de kandidaten, was wat Maxim zei toen het ging over wat hij vroeger wilde worden. Loodgieter, want Mario en Luigi van Mario Bros waren ook loodgieters. En je kan er veel mee verdienen, en je kan er ook redelijk wat mee 'sjoemelen'. Dus Maxim houdt wel van wat sjoemelen. Dat gaan we toch al onthouden, niet? 👀 😎

zo'n dingen liggen er doorgaans té dik op. Je kunt er eerder op rekenen dat Maxim binnen de eerste 3 afleveringen naar huis gaat.

zo'n dingen liggen er doorgaans té dik op. Je kunt er eerder op rekenen dat Maxim binnen de eerste 3 afleveringen naar huis gaat.
True, maar we gaan het spelletje als kijker toch weer op z'n minst een beetje meespelen hè. Anders hoeven we niet te kijken.

2 mollen is uitgesloten, zou echt nergens op slaan ook.

Werd ergens geopperd dat de mol misschien elke aflevering wat hulp krijgt van een local.

Ik vond de kandidaten trouwens op 't eerste zicht nogal wat grijs toen ik ze allemaal zag op foto, zagen er over 't algemeen wat saai en oninteressant uit. Na de voorstelling in Café de Mol gezien te hebben toch al een positiever beeld gekregen.

Ik ben weer benieuwd zoals ieder jaar alleszins.

Goh ja, heb vaak wel de eerste indruk dat de kandidaten grijs zijn maar vaak valt da uiteindelijk heel goe mee. Das ook gewoon omda ge ze nog ni kent. Ze gaan uiteindelijk ook geen 10 saaie, asociale boekhoudertjes (no offence boekhouders!) op pad sturen he ;)

2 mollen is uitgesloten, zou echt nergens op slaan ook.

Werd ergens geopperd dat de mol misschien elke aflevering wat hulp krijgt van een local.

Ik vond de kandidaten trouwens op 't eerste zicht nogal wat grijs toen ik ze allemaal zag op foto, zagen er over 't algemeen wat saai en oninteressant uit. Na de voorstelling in Café de Mol gezien te hebben toch al een positiever beeld gekregen.

Ik ben weer benieuwd zoals ieder jaar alleszins.
Vond ik ook. Op foto vond ik ze maar gewoontjes, maar bij de filmpjes vond ik ze alle 10 interessant. Julie is toch ook een knappe.

Ik geloof in de tijdelijke terugkeer van die ene in de rampeditie met haar gebroken arm.
In filmpje in de OP kwam in de spiegel iemand in beeld. Dat is geen toeval. Het gebeurt snel en is wazig.

Het is het eerste jaar dat we de mol gaan kijken via de play app. Komt de aflevering hetzelfde moment ter beschikking als anders via de "normale tv"?

Het is het eerste jaar dat we de mol gaan kijken via de play app. Komt de aflevering hetzelfde moment ter beschikking als anders via de "normale tv"?
Het zou min of meer live gelijk lopen met de uitzending op televisie. Het zal denk ik iets vlotter verlopen als je op de live knop drukt en dan de zender volgt ipv rechtstreeks De Mol op te starten om 20:00. Bij het programma moeten ze daar de timer releasen, soms loopt dat wat achter en start het programma niet of is de aflevering niet te zien, de live stream doet gewoon door.

Komt eraan. Tis zondag. Mijn topics staan al van vanmiddag klaar.

edit 19u55 :

hopla! Wat een timing alweer! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan