De Mol 2026 - algemeen

Waauw. Durex glijmiddel reclame tijdens de mol. Direct mijn tweeling zo van

1774809529063.png

Ik hoop maar dat die met zijn "veldrijden is de vreemdste sport ter wereld" der niet terug bij komt. Kan die nu al niet uitstaan precies.

Als een ander zijn tijd verschijten je hobby is, dan ben je toch een speciaal soort egoïst. Ik was blij dat die er direct uit vloog. Laat die kinderverzorgster maar wat langer meedoen, die leek me al een pak menselijker.

Een deelneemster die als hobby andere mensen hun werktijd gaat verspillen door te liegen, met als excuus dat die genoeg verdienen... vind ik nu niet bepaald een gemis dat die er als één van de eersten uit ligt... zoiets zou ik allereerst nooit durven doen, laat staan dat gaan bekennen op televisie. En ik ben zélf niet eens de grootste fan van makelaars gegeven wat éne mij ooit gelapt heeft...

Dus ja, de kandidate die mij het meest irriteerde ligt er al meteen uit, topstart van het seizoen...

De andere 2 onrechtstreekse afvallers leken mij wel toffe mensen, jammer voor hun om zo hun plaats te verliezen.

Kan mij in zeer beperkte mate wel identificeren met de kandidate die kasten tegen haar kop open doet... nu ja, vooral/alleen het kasten openen tegen je kop eigenlijk.

Ik erger mij maar aan 1 ding

Ik kijk meestal uitgesteld op vier omdat ik zelden kan kijken op zondag-avond.

Waar ik mij mateloos aan erger, zijn die reclame's die allemaal spitsvondig willen zijn door "aha, we maken een reclame voor tijdens de mol!"

Werkelijk, daar heeft ongetwijfeld iemand toch wel 10 seconden over nagedacht.

Terug
Bovenaan