Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zat bij die glazen op hun kop vullen op Wout... Maar die bleef dingen doen waarvan ik dan begon te denken : "Ah, die is gewoon incompetent, want de mol laten ze nooit zo fel en consequent zien falen."Het is zeker niet bij de betere seizoenen, maar terug toch gewoon aangename TV om te volgen. Leuke kandidaten. De betere moljagers zaten dit seizoen wel heel snel in de richting van Wout.

De kans is groot dat Maxim hem toen al verdacht (ik vermoed zelfs al toen ze daar beiden stonden aan die telefoon met die waterproef), maar die opmerking wil nu niet per se alles zeggen. Kan je ook perfect gebruiken bij een kandidaat hè.Hij was bij Maxim al in het vizier in aflevering 4 (toen ze nog met 7 kandidaten waren(?)) toen hij sorry zei omdat ie op de rode knop had geduwd voor 2 pasvragen en waarop Maxim counterde dat hij geen sorry moest zeggen als hij het niet meende. Dus dat is toch al relatief snel vind ik
.De kans is groot dat Maxim hem toen al verdacht (ik vermoed zelfs al toen ze daar beiden stonden aan die telefoon met die waterproef), maar die opmerking wil nu niet per se alles zeggen. Kan je ook perfect gebruiken bij een kandidaat hè.

Lijkt me ergens logisch. Aanvankelijk is dat profiteren van de chaos maar ik snap wel dat als je drie weken met elkaar optrekt dat je dan naar het einde toe toch echt wel een idee hebt. Of de mol moet van hele sterke makelij zijn.Elk jaar toch het gevoel na de reünie aflevering dat er iets short aan hun concept. De eerste 5 afleveringen moet je blijkbaar gewoon chance hebben dat je doorgaat zonder ook maar enig idee van mol. Chance hebben als je in een tunnel zit dat die dan afvalt. Chance hebben dat je links of rechts een pasvraag hebt. Chance hebben dat je net 1 iets meer juist hebt gegokt dan een ander. Of iets sneller heb ingevuld. Toch een groot minpunt in het programma.
Goch, ik vond het eerder verrassend dat Julie of Maïté niet (gedeeltelijk) op Wout zat met dat gesukkel met de porto of Dries (gedeeltelijk) op Wout met dat veelvuldig bellen. Ze konden er zelf niet aan uit hoe ze aan 12x kwamen en Wout was op een gegeven moment alleen. Julie als enige denk ik, pas laat, de follow the money gedaan. Wel straf dat Maxim er al vroeg hadden kunnen uitliggen.De eerste 5 afleveringen moet je blijkbaar gewoon chance hebben dat je doorgaat zonder ook maar enig idee van de mol.
Yannis en Maxim vol op 1 persoon vanaf aflevering 2. Christoph had geen idee en spreide en lag eruit... gewoon geluk hebben lijkt mij dat en toch niet echt logisch. Knap van Isabel om Wout toch relatief snel door te hebben!De eerste afleveringen is het gewoon heel belangrijk om te spreiden, dat er na zoveel seizoenen nog altijd kandidaten zijn die al zo vroeg op 1 kandidaat inzetten ...
Dat is al quasi elk seizoen zo geweest. Volgens dat criterium is enkel Lennert een sterke Mol.Toen ze nog met vier waren zat iedereen duidelijk op Wout. Is dat zo sterk dan?
Ik vond vooral Yana nogal naïef daar en naar mijn mening toch onbegrijpelijk dat zij Wout niet eens heeft verdacht.Goch, ik vond het eerder verrassend dat Julie of Maïté niet (gedeeltelijk) op Wout zat met dat gesukkel met de porto of Dries (gedeeltelijk) op Wout met dat veelvuldig bellen. Ze konden er zelf niet aan uit hoe ze aan 12x kwamen en Wout was op een gegeven moment alleen. Julie als enige denk ik, pas laat, de follow the money gedaan. Wel straf dat Maxim er al vroeg hadden kunnen uitliggen.
Gewoon absurd dat die tot twee keer vertrouwd werd door de ganse groep, de tweede keer waren we al halfweg de reis hè.
Yannis (die Wout ook afschreef als mol) wordt daar dan op gewezen door de productie. "Ah, dat is wel een feit ja". Om er dus verder niets mee te doen. Dat is nu toch al zo vaak gebeurd in eerdere edities dat dat toch op z'n minst mag meegenomen worden in uw zoektocht naar de mol.Je kan natuurlijk ook te veel spreiden. Maïté spreidde bijvoorbeeld zodanig dat ze voor elke kandidaat wel iets had ingevuld, inclusief Abigail en Vincent.Yannis en Maxim vol op 1 persoon vanaf aflevering 2. Christoph had geen idee en spreide en lag eruit... gewoon geluk hebben lijkt mij dat en toch niet echt logisch. Knap van Isabel om Wout toch relatief snel door te hebben!
Deze commentaar lezen we intussen al 14 seizoenen denk ik, en gaat (ook) voor dit seizoen (weer) niet op toch? Van bij het begin de groep manipuleren om als meest betrouwbare chauffeur te worden aangeduid, de sabotage van de kleerhanger, de bakproef waar hij vlak voor Julie haar neus continue seconden liet weglopen, ...Echt vele mollen of saboteren zit er niet meer in he. Beetje klungelig doen, op een knopje drukken of een telefoon opnemen om extra geld uit de pot te halen kan iedereen. Wordt tijd dat er weer wat actiever gesaboteerd wordt ipv gewoon klungelig meedoen met een opdracht.
Het lijkt me dat de productie iedereen in het rijtje afgaat en wat suggestieve "tips"geeft. het si dus niet omdat we enkel dat fragment hebben gezien, dat er geen andere vragen zijn.Ook dat van bij die auto. Ze waren ontroerd omdat Yana en Wout voor geld waren gegaan, maar bon, als je het niet binnenhaalt?Yannis (die Wout ook afschreef als mol) wordt daar dan op gewezen door de productie. "Ah, dat is wel een feit ja". Om er dus verder niets mee te doen. Dat is nu toch al zo vaak gebeurd in eerdere edities dat dat toch op z'n minst mag meegenomen worden in uw zoektocht naar de mol.
Je kan natuurlijk ook te veel spreiden. Maïté spreidde bijvoorbeeld zodanig dat ze voor elke kandidaat wel iets had ingevuld, inclusief Abigail en Vincent.
Deze commentaar lezen we intussen al 14 seizoenen denk ik, en gaat (ook) voor dit seizoen (weer) niet op toch? Van bij het begin de groep manipuleren om als meest betrouwbare chauffeur te worden aangeduid, de sabotage van de kleerhanger, de bakproef waar hij vlak voor Julie haar neus continue seconden liet weglopen, ...