Renegadexxripxx
Well-known member
Bij mijn buren hadden ze dat ook berekend voor E40 te hebben.
Buren zaten toen aan E42 omdat er iets was tegengeslagen.
Ze hebben toen hun vrijstelling niet gekregen. Niet omdat ze dan niet 500€ zouden bijgelegd hebben, maar omdat het e-peil resultaat al was opgesteld door de verslaggever en ingediend.
En eens ingediend kun je dat niet meer aanpassen om wel die vrijstelling te verkrijgen (was toch hetgeen ik gehoord had).
Ik had uitgerekend op E9 en uitgekomen bij E11 - door diezelfde tegenslagen (was 100€ minder dat ik kreeg
).
Ik was uiteindelijk de enigste die toen voor die vrijstelling gegaan is en wat marge had ingerekend.
Buren zaten toen aan E42 omdat er iets was tegengeslagen.
Ze hebben toen hun vrijstelling niet gekregen. Niet omdat ze dan niet 500€ zouden bijgelegd hebben, maar omdat het e-peil resultaat al was opgesteld door de verslaggever en ingediend.
En eens ingediend kun je dat niet meer aanpassen om wel die vrijstelling te verkrijgen (was toch hetgeen ik gehoord had).
Ik had uitgerekend op E9 en uitgekomen bij E11 - door diezelfde tegenslagen (was 100€ minder dat ik kreeg
).Ik was uiteindelijk de enigste die toen voor die vrijstelling gegaan is en wat marge had ingerekend.
)
. Al hebben we het meer losgelaten, de schijf is niet betaald en dat geeft rust in ons hoofd. De badkamer is geleverd (staat in onze logeerkamer) enkel niet geïnstalleerd, het is hun cashzorg, niet de onze. We hebben er ons naar georganiseerd. Voel mij ook echt thuis in onze nieuwe woonst, vriend heeft zijn draai gevonden op zijn nieuw werk, we hebben eindelijk wat rust gevonden
.