De nieuwbouw-topic!

De bouw en verbouwprijzen gaan door het dak. 15% bij alles bij gekletst alsof het niets is.

Zijn de prijzen na oekraine eigenlijk ooit terug gezakt naar het oude niveau?

Vandaag eens gaan zien voor een garden office. Prijzen niet thermisch ok. (glazen schuifwand en 6cm pur) 1700 euro m², Thermisch ok. (schuifraam, dikkere isolatie) 2500 euro...

Wij hebben geluk, momenteel zijn ze bezig met de ruwbouw en nog alles kunnen aankopen/vastleggen voor de prijsstijgingen.

Wij hebben geluk, momenteel zijn ze bezig met de ruwbouw en nog alles kunnen aankopen/vastleggen voor de prijsstijgingen.
In 2022 weerhield dat aannemers niet van achteraf nog te komen aankloppen met prijsstijgingen van duurder geworden materialen.

Vandaag eens gaan zien voor een garden office. Prijzen niet thermisch ok. (glazen schuifwand en 6cm pur) 1700 euro m², Thermisch ok. (schuifraam, dikkere isolatie) 2500 euro...
ik heb zelf zo een tuinkamer (medium geisoleerd, 2x schuiramen) met zicht op tuin. Dit was er al bij aankoop huis. Bedankt alvass voor de hedendaagse prijzen.
Wat is de reden voor u om zo een kantoor te voorzien? Gebrek aan home office in huis zelf?
Ik heb in huis een kantoor ruimte, maar zie me niet direct shiften naar de tuinkamer.

ik heb zelf zo een tuinkamer (medium geisoleerd, 2x schuiramen) met zicht op tuin. Dit was er al bij aankoop huis. Bedankt alvass voor de hedendaagse prijzen.
Wat is de reden voor u om zo een kantoor te voorzien? Gebrek aan home office in huis zelf?
Ik heb in huis een kantoor ruimte, maar zie me niet direct shiften naar de tuinkamer.
hobby ruimte vooral, stockage telescopen en nog een deeltje tuinmateriaal.

ik heb zelf zo een tuinkamer (medium geisoleerd, 2x schuiramen) met zicht op tuin. Dit was er al bij aankoop huis. Bedankt alvass voor de hedendaagse prijzen. Is dit met of zonder btw?

hobby ruimte vooral, stockage telescopen en nog een deeltje tuinmateriaal.
onze bevat deel tuinberging (aparte ruimte), hoofdruimte (wc, ikea keuken meubelstuk met pmpbak en binnen zithoek) en nog overkapping met kolom (buitenzithoek)
de prijzen die je vermeldde zijn deze incl/ excl btw?

onze bevat deel tuinberging (aparte ruimte), hoofdruimte (wc, ikea keuken meubelstuk met pmpbak en binnen zithoek) en nog overkapping met kolom (buitenzithoek)
de prijzen die je vermeldde zijn deze incl/ excl btw?
Zonder btw vermoed ik. Ik heb dat nu niet specifiek gevraagd :p Maar prijzen in de bouw zijn meestal wel zonder btw.
Ik ga nog wat bij andere rondvragen om een goed idee qua prijs te kunnen vormen en dan zal het wss een gedeelde oplossing worden om de kostprijs te drukken. Firma voor buitenschrijnwerk, dak, isolatie etc, binnenafwerking zelf te doen.
1700euro/m² is me net iets te veel.

Terug
Bovenaan