1 min op het veld en al afgevlagd voor offsideKlopt, maar je kan ze toch maar beter winnen
En nu heeft Openda weer niet gescoord![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 min op het veld en al afgevlagd voor offsideKlopt, maar je kan ze toch maar beter winnen
En nu heeft Openda weer niet gescoord![]()
Hij scoort nu twee keer lekker, maar ik vind het 9/10 keer echt op niks trekken. Tot die blessure leek hij echt wel op dreef te komen... Ik ben er niet echt kapot van uiteindelijk. Ik heb dan liever Saelemaekers. Maar uiteindelijk vrees ik dat ik Openda stilaan zou achterlaten. Die kan er helemaal niks meer van én die hefet ook niet de fysieke presence van Dodi.Openda is een nuttige counterspits maar ook niet meer dan dat. Als zelfs Frankrijk tegen ons in het defensief kruipt weet je dat je daar nogal weinig aan hebt.
Ik vond Lammens een pluspunt. Die is enorm gegroeid. Wat een weelde hebben wij toch in de goal. En dan wordt de beste keeper van de Jupiler Pro League van 2025 nog niet eens opgeroepen.
Ngoy vond ik ook wel presence hebben, werd veel onder druk gezet maar loste het telkens op en stond er wel. De Winter alweer eens gebroddel helaas, wat is dat toch met die als hij bij de Duivels speelt. Op 't middenveld een zwakke invalbeurt van Tielemans, dat gebrek aan matchritme zal daar misschien zijn rol hebben gespeeld. Invalbeurten met veel lef van De Cat en Godts.
Lukebakio scoorde punten, blijft toch een rare speler. Alles of niks. Doku & KDB niveautje hoger als altijd. De rest viel me niet op maar dat is ook omdat ik ze niet echt herkende en mij mateloos aan 't storen was aan dat gebabbel. Net alsof je op een receptie stond.

Geen gemakkelijk match vond ik, moeilijk bereikbaar. Maar wat hij deed was wel ok.Heb niet kunnen kijken, hoe speelde De Ketelaere? Want vraag mij af of Lukaku wel al helemaal terug gaat zijn tegen het WK (hopelijk wel uiteraard).
Doet mij een beetje denken aan Vandenborre. Misschien niet zijn beste wedstrijd maar die heeft altijd wel heel vel drive en drang naar voren.Mja bij die cornergoal is het Saelemaekers die zich laat blokkeren, het is zijn man die scoort.- Raskin laat zich kinderlijk ringeloren bij die eerste goal van de US. Vond ik minder overtuigend dan anders.
Probleem is dat Leandro maar niet van start geraakt voor de rode duivels.Ik maak dezelfde bedenkingen als Lukebakio hoor, het is vaak niets maar soms ook wel heel veel. Speelt weinig volwassen, gaat altijd voor de mooie slangendribbel en vaakt pakt dat niet goed uit maar soms wel. Heeft ook wel een goed schot.
Maar ik hoop ook wel dat Fofana binnenkort (op niveau) terugkeert. Met Fofana, Doku, Saelemaekers en ook Trossard toch echt wel leuke kwaliteit op de flanken. Trossard is wellicht nog het meest compatibel met een hyperaanvallende De Cuyper. Doku kan je heel makkelijk ook gewoon vanop rechts alles laten kapotspelen. Dan is er nog wel ruimte voor een creatieve aanvaller (je kan Trossard ook op de 10 als doublure zien) en kan je bv. Godts meepakken.