De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk. Dan wordt er tenminste een keer geoefend tegen toplanden.
Ik zie het voor de kleinere voetballanden toch nog altijd als een kans op een mooie prijs. Zeker landen als België en Nederland die (vrijwel) nooit met voetbalgoud op het schavot staan lijkt me dat toch een unieke kans.

Het is alleen jammer dat de voetballers dat zelf anders zien.

Tedesco ook verlengd tot na het WK 2026. Ik begrijp de gedachtengang, maar waarom laten ze in godsnaam steeds die contracten lopen tot na een tornooi.

Tedesco ook verlengd tot na het WK 2026. Ik begrijp de gedachtengang, maar waarom laten ze in godsnaam steeds die contracten lopen tot na een tornooi.
Die gedachtengang is toch krom? Verlenging na een goed EK of kostenloos vertrekken bij een minder EK, klaar.
Komaan, als u bondscoach niet met de druk gaat omkunnen van een eventuele slechte prestatie op het EK zonder garantie op de volgende 2 jaar moet hij maar een job zoeken zonder druk he... In het clubvoetbal sta je elke week onder druk als coach dus ik begrijp echt niet dat voor een bondscoach er zo'n voorkeursbehandeling moet zijn.

Of is dit echt gewoon een financiële kwestie? Dat bij een goeie prestatie Tedesco niet tevreden gaat zijn met het bedrag van zijn verlenging?

Blijkbaar is Witsel niet goed genoeg voor een oefenmatch centraal vanachter? Dat snap ik écht écht niet. Zeker gezien de armoede vanachter.

En dan Vermeeren die sinds zijn transfer 20 minuten gespeeld heeft ofzo wél oproepen. "Maak minuten" in aanloop naar EK klinkt nu wel heel hol.

Blijkbaar is Witsel niet goed genoeg voor een oefenmatch centraal vanachter? Dat snap ik écht écht niet. Zeker gezien de armoede vanachter.

En dan Vermeeren die sinds zijn transfer 20 minuten gespeeld heeft ofzo wél oproepen. "Maak minuten" in aanloop naar EK klinkt nu wel heel hol.
Hij heeft zelf zijn afscheid afgekondigd. Dan kunt ge hem moeilijk oproepen.

Saelemaekers moet er toch altijd bij zijn? Desnoods in de plaats van Vermeeren want die jong heeft amper gespeeld de laatste tijd.

Volgens Tedesco: "We staan altijd in nauw contact met onze juridische afdeling en zij hebben ons bevestigd dat Svilar onmogelijk weer van federatie kan wisselen (omdat hij al voor Servië speelde). Dit topic is dus opgelost."

Ik dacht dat het net wel kon omdat het enige optreden van Svilar een oefenmatch (en dus geen officiele match) voor Servië was? Op zich hoeft het voor mij niet, ik schat Casteels wel nog hoger in dan Svilar. En gezien heel zijn voorgeschiedenis lijkt me dat ook een ego dat je liever niet in de kleedkamer hebt.

Ik ben ook benieuwd naar het excuus om hem deze keer niet mee te nemen.
Hij was al niet geselecteerd toen hij goed in vorm zat en op de LB speelde. Nu staat hij op de RB en zit minder in vorm (mssn omdat hij op een andere plaats staat en het minder presteren van Club) dus lijkt met gewoon een logisch verhaal in het ogen van de bondscoach

Volgens Tedesco: "We staan altijd in nauw contact met onze juridische afdeling en zij hebben ons bevestigd dat Svilar onmogelijk weer van federatie kan wisselen (omdat hij al voor Servië speelde). Dit topic is dus opgelost."

Ik dacht dat het net wel kon omdat het enige optreden van Svilar een oefenmatch (en dus geen officiele match) voor Servië was? Op zich hoeft het voor mij niet, ik schat Casteels wel nog hoger in dan Svilar. En gezien heel zijn voorgeschiedenis lijkt me dat ook een ego dat je liever niet in de kleedkamer hebt.
Blijkbaar speelde svilar al voor onze jeugdploegen en is dan gewisseld naar Servië

Je mag maar 1x wisselen van federatie is de uitleg dus hij kan nie terugkeren

Hij heeft zelf zijn afscheid afgekondigd. Dan kunt ge hem moeilijk oproepen.
Heb je dat interview v Witsel gezien? Hij kondigde zijn afscheid aan dat nadat hij een 2min durend telefoontje had gekregen van Tedesco dat hij niet opgeroepen werd omdat hij te weinig speelminuten had vergaard.
Misschien toen een overdreven reactie van hem. Jammer wel, als Tedesco hem nu zou oproepen denk ik dat hij toch graag zou komen.
Soit het zij zo. Hopelijk is die Koni beter als Faes en de rest...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan