Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk. Dan wordt er tenminste een keer geoefend tegen toplanden.Italie, Frankrijk en Israël in de Nation's League.
stevige poule.
Ik zie het voor de kleinere voetballanden toch nog altijd als een kans op een mooie prijs. Zeker landen als België en Nederland die (vrijwel) nooit met voetbalgoud op het schavot staan lijkt me dat toch een unieke kans.Leuk. Dan wordt er tenminste een keer geoefend tegen toplanden.
Twee zwarte beesten. Dat wordt interessant. Die laatste pot tegen Frankrijk in de NL was echt tekenend voor onze doodzieke manager.Italie, Frankrijk en Israël in de Nation's League.
stevige poule.
Die gedachtengang is toch krom? Verlenging na een goed EK of kostenloos vertrekken bij een minder EK, klaar.Tedesco ook verlengd tot na het WK 2026. Ik begrijp de gedachtengang, maar waarom laten ze in godsnaam steeds die contracten lopen tot na een tornooi.
Hij heeft zelf zijn afscheid afgekondigd. Dan kunt ge hem moeilijk oproepen.Blijkbaar is Witsel niet goed genoeg voor een oefenmatch centraal vanachter? Dat snap ik écht écht niet. Zeker gezien de armoede vanachter.
En dan Vermeeren die sinds zijn transfer 20 minuten gespeeld heeft ofzo wél oproepen. "Maak minuten" in aanloop naar EK klinkt nu wel heel hol.
Ik denk dat die eerder rust krijgt.Is KDB lang uit eigenlijk?
Ik ben ook benieuwd naar het excuus om hem deze keer niet mee te nemen.De Cuyper geblesseerd zeker? Of waarom wordt die weer overgeslagen? Kan betere statistieken voorleggen als LB dan Deman als LM...
Hij was al niet geselecteerd toen hij goed in vorm zat en op de LB speelde. Nu staat hij op de RB en zit minder in vorm (mssn omdat hij op een andere plaats staat en het minder presteren van Club) dus lijkt met gewoon een logisch verhaal in het ogen van de bondscoachIk ben ook benieuwd naar het excuus om hem deze keer niet mee te nemen.
Blijkbaar speelde svilar al voor onze jeugdploegen en is dan gewisseld naar ServiëVolgens Tedesco: "We staan altijd in nauw contact met onze juridische afdeling en zij hebben ons bevestigd dat Svilar onmogelijk weer van federatie kan wisselen (omdat hij al voor Servië speelde). Dit topic is dus opgelost."
Ik dacht dat het net wel kon omdat het enige optreden van Svilar een oefenmatch (en dus geen officiele match) voor Servië was? Op zich hoeft het voor mij niet, ik schat Casteels wel nog hoger in dan Svilar. En gezien heel zijn voorgeschiedenis lijkt me dat ook een ego dat je liever niet in de kleedkamer hebt.
Dat is toch ook echt een dwaze regelBlijkbaar speelde svilar al voor onze jeugdploegen en is dan gewisseld naar Servië
Je mag maar 1x wisselen van federatie is de uitleg dus hij kan nie terugkeren
(allez niet dat we perse Svilar nodig hebben).Heb je dat interview v Witsel gezien? Hij kondigde zijn afscheid aan dat nadat hij een 2min durend telefoontje had gekregen van Tedesco dat hij niet opgeroepen werd omdat hij te weinig speelminuten had vergaard.Hij heeft zelf zijn afscheid afgekondigd. Dan kunt ge hem moeilijk oproepen.