sharpshot
Well-known member
dat krijg je ook als je uw plan niet aanpast naar de spelers die op het veld staanWat iedereen in die Openda ziet... Ik zie het alleszins niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat krijg je ook als je uw plan niet aanpast naar de spelers die op het veld staanWat iedereen in die Openda ziet... Ik zie het alleszins niet
Ja maar zijn beste plaats is gewoon op links.Doku heeft al vaak RB gespeeld bij zijn clubs ook he
Als wingback in een 5-mans verdediging.Neen toch? Als wingback misschien maar Atlético speelt toch niet met 4 vanachter?
Maar dat is iets anders als met 4 vanachter spelen. Deman is het trouwens gewoon om als wingback te spelen (zowel bij Cercle als bij Werder). Als je Carrasco wilt gebruiken moet ie gewoon veel hoger staan.Als wingback in een 5-mans verdediging.
En niet alleen dat, maar nog maar eens hoe die de hele ploeg gewoon beter maakt door zijn aanwezigheid!

Ja maar goed, we hebben geen énkele linksback mee natuurlijk. Dan zie ik nog altijd liever Carrasco daar dan Deman, op dit moment. En zeker liever dan Theate of Castagne. Zeker tegen een match als Azerbeidzjan waar je met 4-0 voor staat.Maar dat is iets anders als met 4 vanachter spelen. Deman is het trouwens gewoon om als wingback te spelen (zowel bij Cercle als bij Werder). Als je Carrasco wilt gebruiken moet ie gewoon veel hoger staan.
Ik las deze morgen een interview met de opperlinksback der linksbacken die zei dat Theate er moet spelen omdat die defensief is ingesteld.Ja maar goed, we hebben geen énkele linksback mee natuurlijk. Dan zie ik nog altijd liever Carrasco daar dan Deman, op dit moment. En zeker liever dan Theate of Castagne. Zeker tegen een match als Azerbeidzjan waar je met 4-0 voor staat.
Ik zou liever voorlopig Deman daar zien net om te weten wat hij kan/niet kan. Nu weten we nog altijd niet of hij het niveau al dan niet behaald om bij de RD om links te mogen spelen. Dus zet hem van de 1ste minuut daar en speel met Theate-gelijk wie als centraal duo in zo’n matchenJa maar goed, we hebben geen énkele linksback mee natuurlijk. Dan zie ik nog altijd liever Carrasco daar dan Deman, op dit moment. En zeker liever dan Theate of Castagne. Zeker tegen een match als Azerbeidzjan waar je met 4-0 voor staat.
dit is het zorgen kind. Maar tegen de niet top ploegen is dit voldoende.Openda heeft ruimte nodigdat krijg je ook als je uw plan niet aanpast naar de spelers die op het veld staan
Onze defensie is idd ons zorgenkind. Het is gewoon hopen dat ze net pieken op het juiste moment. Nederland haalde bijvoorbeeld ook de finale in 2010 met een zeer matige verdediging (van Bronckhorst, Mathijsen, Vd Wiel en Heitinga). Hopen dat er in de winter nog goede stappen worden gezet qua transfers (Vranckx bijvoorbeeld).Toch maar weer makkelijk gekwalificeerd, zo vanzelfsprekend is dat niet (zie Zweden ).
Offensief: zit Lukaku in vorm dan scoren we, aanvallende weelde is enorm in steun. De Bruyne komt nog en dan is het nu ook op de flanken top.
Middenveld: KDB dus en in steun is er keuze over : Onana, Vermeeren, Lavia misschien, Lukebakio,… allemaal meer dan goed.
De defensie:dit is het zorgen kind. Maar tegen de niet top ploegen is dit voldoende.
Nu we in pot 1 zitten is de kwartfinale het doel imo, daarna hangt het van de tegenstander en wat geluk af.
Zoals we weten : zijn onze toppers gekwetst of uit vorm dan is het ineens veel minder.
Ik zit al gehyped op de loting te wachten

Hij heeft beperkingen en als hij niet in vorm is dan merk je deze op. Maar als je hem vertrouwen heeft, hij in topvorm is én er een ploeg rond hem gebouwd is, dan is hij onstopbaar en wil iedereen zo'n spits in de ploeg.Lukaku , Belgische topscorer allertijden , topscorer kwalificatie , 4 goals op 40 min en nog zijn er haters lol

Dit is tof he, maar moet dit dan Kroatië of Italië goedmaken? Gaan we volgende zomer terugdenken aan de 4 goals tegen Azerbeidzjan als we er in de kwartfinale of halve finale uitliggen na onbegrijpelijke missers?Lukaku , Belgische topscorer allertijden , topscorer kwalificatie , 4 goals op 40 min en nog zijn er haters lol
Italië geef ik u gelijk. Maar Kroatië.. hij valt in en doet de match gewoon helemaal kantelen. Zeer ongelukkig in de afwerking dat wel maar zonder hem waren die kansen er niet geweest in de eerste plaats..Dit is tof he, maar moet dit dan Kroatië of Italië goedmaken? Gaan we volgende zomer terugdenken aan de 4 goals tegen Azerbeidzjan Amsterdam we er in de kwartfinale of halve finale uitliggen na onbegrijpelijke missers?
Gelieve alles wel in het perspectief te plaatsen.
Het perspectief is natuurlijk dat ook niet elke kans zo makkelijk was als erover gedaan wordt.Dit is tof he, maar moet dit dan Kroatië of Italië goedmaken? Gaan we volgende zomer terugdenken aan de 4 goals tegen Azerbeidzjan als we er in de kwartfinale of halve finale uitliggen na onbegrijpelijke missers?
Gelieve alles wel in het perspectief te plaatsen.